Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 6 września 2011

look – coś pomiędzy retro a pin-up

Ostatnio wpisałam w wyszukiwarkę grafiki – makijaż retro/pin up. Szukałam jakiejś ‘delikatniejszej’ inspiracji dla makijażu oczu. Ale niestety albo trafiałam na coś zbyt krzykliwego, albo coś na jedno kopyto. Prawdę mówiąc, przy makijażu wg tutoriali jak i w kuchni dań wg przepisów – nigdy, albo w przeważającej części nie trzymam się reguł. Po prostu, to co widzę, staram się dostosować do mojego gustu i moich preferencji. Światło było beznadziejne, ale mówi się trudno… tak to wyszło “TO COŚ”

DSCF3268DSCF3262DSCF3243DSCF3244

DSCF3272

Kisses :* 4 all

W makijażu oka było użyte minimum- dwa ‘nudne’ cienie plus gel liner z Inglota, i tusz – prawdopodobnie Maybelline w żółtym opakowaniu extreme black :) Natomiast usta to wariacja na temat azjatyckiego lip tinta w duecie z nisko-półkowym amerykańskim magic lipstickiem ;) poza tym tutaj trochę różu , tam trochę podkładu….

ps. ale wyszłam blado … ;)

6 komentarze:

  1. Lubię makijaże w tym stylu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszłaś blado? To ja jestem biała... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci to wyszło :) mi się podoba taka przesadzona kreska pin-up ale z moimi oczami w zaniku nie wygląda to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci ładnie w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Motylica - już zaglądam :) Retro zawsze jest fajne i na czasie :)

    @ Rebellious lady - żebyś wiedziała, dosyć blado :) W sezonie letnim, a czasmi nawet poza nim jestem brana za Włoszkę/Turczynkę a nawet Egipcjankę... :) Zawszę jak wyjeżdżam na południe ( a jadą ze mną głównie blondyny ) zastanawiam się, czy znowu będą do mnie mówić po miejscowemu :)

    @adrianna - moje oczy też dosyć głęboko osadzone :) a taką krechę lubię - przy moich mało widocznych rzęsach daje jakieś konkretne zaznaczenie oka :)

    @kleopatre - dzięki, coś mi się zdaje że ty na swoim blogu pokazałaś coś bardzo podobnego :)

    OdpowiedzUsuń