Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 29 września 2011

Essence–72 time to romance

Ostatnio lubię malować gradientowo paznokcie – i to najczęściej lakierami typu: żel lub brokat. Dzisiejszym bohaterem jest piękny winny brokatowy lakier Essence z serii Colour & Go. Gradient znacznie lepiej prezentuje na ‘żywo” niż w aparacie – mniej widać przejścia pomiędzy kolejnymi warstwami. A wszystko to przez pewną inspirację …ale o tym pod koniec :) Poza tym, ciągle pracuje nad poprawą kondycji paznokci – dlatego dzisiaj występują w wersji short :)

DSCF4345DSCF4347DSCF4349DSCF4351DSCF4361

Tutaj na : jako baza Catrice 380 Forget-Me-Not, Essence 72 time to romance oraz Essence 78 blue addicted.

DSCF4382DSCF4391

Tutaj: baza- Essence 64 be optymistic oraz Essence 72 time to romance

DSCF4393DSCF4395

Inspiracja były dla mnie zestawy lakierów z The Etude House z serii Aloha. Zdjęcia pochodzą z bloga: MUG SHOT

Etude_alohaEtude_aloha1

P.s. Dzisiaj koło 22 ogłoszę wyniki mojego giveawaya :)

5 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt genialny, ale ja nie potrafię go zrobić. Więcej prób mi trzeba. :]

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Sauria80 & @Motylica - dziewczyny, taki efekt z lakierem pół-przeźroczystym jest prosty do uzyskania. Wystarczy się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie z kolei się nie podoba ! A co ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @lolita76548 - bo nie musi! A co ? ;) każdy ma swój własny gust ;) pozdr :)

    OdpowiedzUsuń