Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 26 sierpnia 2011

WetNWild– Paletka Cool As A Cucumber

Paletka ta została wybrana w celu uzupełnienia mojej kolekcji cieni z zielenie. Sam zestaw zieleni z przygaszonym fioletem/bakłażanem jest dosyć ciekawy. Niestety, ten tydzień zapowiadał się spokojnie – a jak zwykle zrobiło się wielkie zamieszanie – chwilowo nie jestem w stanie zaprezentować wam go na oku :/

DSCF2603

Pigmentacja cieni jest jak zwykle bardzo dobra, a sama praca z nimi – nie mam nic do zarzucenia. Pracować na takich cieniach to naprawdę czysta przyjemność. Jeszcze większą przyjemnością dla mnie jest świadomość, że wydałam na niego niewiele. Pełna charakterystyka cieni z WnW >> w tym poście <<<

DSCF2604DSCF2612DSCF2614DSCF2617

5 komentarze:

  1. woww... super zestawienie kolorow :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten zielony kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się podobają zielenie w połączeniu z tym bakłażanem - z jednej strony lekko kontrowersyjnie, z drugiej strony stonowane. Z każdym maźnięciem zakochuję się w tych cieniach :)

    OdpowiedzUsuń