Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 4 sierpnia 2011

TAGi: 30 pytań kosmetycznych & One Lovely Blog Award

Wróciłam, cała i zdrowa, spalona na skwarek, wypoczęta, zła na kiepski dostęp do netu, z nowymi postanowieniami, wspomnieniami, pomysłami i całą stertą nowych postów :)

Miło mi dziewczyny za otagowanie mojego bloga, chociaż systematyczność to moja pięta achillesowa, bardzo mi pochlebiają wasze wyróżnienia. Postanowiłam, że dzisiaj tylko odpowiem na tagi, nominacje reszty blogów edytuję później – chciałabym podarować ją tym, którzy nie zostali nominowani lub zaczynają swoją działalność w blogerskim świecie – sama wiem, że wsparcie motywacyjne, to najlepsza rzecz jaka może przytrafić się początkującej blogerce.

Pierwszy TAG – 30 pytań kosmetycznych otrzymaną od milve o cudownych rzęsach oraz Malinowy Kuferek z którym jestem ciałem, duchem i z zaciśniętymi kosmetykami od prawie samego początku :)

Zasady

1. Napisz, kto Cię oTAGował.

2. Odpowiedz na 30 pytań.

3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom.

4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie oTAGowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi.

5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię oTAGowała, na przykład pod jej najnowszą notką.


Pytania i odpowiedzi


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

Zwykle dwa razy dziennie, jeżeli mam dzień bez makijażu – częściej i tylko wodą. Czasami mam Dzień Dziecka – i zbijcie mnie – ale nie myje w ogóle twarzy – często mi się to zdarza jak jestem chora albo wtedy gdy mam tyle pracy na komputerze, że śni mi się w przerwie na sen.

2. Jaki masz typ cery?

Tłusta, mieszana, lub tłusta przesuszona… ogólnie bardzo szybko moja twarz świeci się jak psu jajka ;)

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

Mam dwa ulubione produkty – pomarańczowy olejek myjący z Biochemii Urody i L’oreal Pure Zone cleanPod+żel dogłębnie oczyszczający – to ten z tą dziwną gumową szczoteczką :) no i woda sama w sobie.

4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?

Używam, z serii L’Oreal Pure Zone lub z DAXa gruboziarnistego i drobnoziarnistego w saszetkach…tak sobie teraz myślę, że muszę zainwestować w jakiś nowy peeling :)

5. Jakiego kremu do twarzy używasz?

Olay Active Hydrating w żelu, SkinFood PeachSake serum, Olay Active Hydrating na noc :)

6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego?

Tołpa, nawilżający… dałam jego fotkę w poście fotkowym w lipcu.

7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?

Raczej nie, chociaż mam teraz mam nos spalony na frytkę i sama nie wiem czy to piegi czy przebarwiona skóra… w inne miejsca nie jestem w stanie zajrzeć .. co to za pytanie ?!

8. Jakiego podkładu używasz?

Na dzień dzisiejszy – w ogóle lub TAK – Catrice Photo Finish, LucyMinerals lub MAD minerals w płynie.

9. Jakiego korektora używasz?

Mam kilka, używam rzadko – lubię sławnego SkinFood Salmon C., różowego z paletki Catrice, .

10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?

Jestem żółtkiem lub oliwką – a w ciągu roku , jak już pisałam wcześniej, moja skóra przechodzi w stan od bladości do brudności ;) Cieżko kupić mi przyzwoity podkład.

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Ładne, sztuczne i za cholerę nie umie ich prawidłowo przykleić :/ jeszcze… :)

12. Jakiej maskary używasz?

Używam kilku w zależności od humoru – czasami Maybeline, czasami Rimmel, czasami Essence, czasami Catrice i czasami Etude House. Grunt, że mega czarna i się nie osypuje.

13. Czego używasz do aplikowania makijażu?

Głównie pędzli, czasami są jakieś gąbeczki, aplikatory, waciki.

14. Używasz bazy pod makijaż?

Tak, na specjalne wyjścia – silikonowych żelowych pod zwykłe podkłady, krzemionek pod minerały.

15. Używasz bazy pod cienie?

Zawsze, wszędzie i na mus.

16. Ulubiony kolor cienia do powiek?

Ciemne, błyszczące. Ulubiony kolor cienia zmienia się z każdym miesiącem, bo na punkcie cieni mam istnego hopla :)

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?

Eyeliner !!!!

18. Ulubiona szminka?

eee… nie jestem fanką szminek – najbardziej podobała mi się ostatnio wycofana Catrice Absolute moisture. Szminki – to temat który musze ogarnąć…

19. Ulubiony błyszczyk?

NYX Mega Shine– Smoky Look, Inglot holograficzny jasny róż – nie pamiętam numerka.

20. Ulubiony róż?

Brak ulubieńca – ostatnio polubiłam Sleeka w kolorze Santorini – neonowy róż i LucyMinerals Siena Glow – o ile dobrze pamiętam nazwę.

21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe)

NO BA!

22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?

Bywa czasami tak, że tak…

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

Ciemna konturówka i jasna szminka – w duecie

24. Lubisz kolorowe makijaże?

NO BAA!!!

25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?

Ale że jak, kolorówka czy pielęgnacyjny? Obstawiam, że tusz…

26. Wychodzisz z domu bez makijażu?

Pewno, to nie jest dla mnie problem, mimo to, że wyglądam nijako, czasami są takie dni, że mi się nie chce… albo po prostu nie muszę – bo mieszkam na wsi i nie jestem jedyną która chodzi bez makijażu… Chociaż, jak mieszkałam w mieście, czasami też miałam dzień bez makijażu. Wychodzę z zasady, że maluję się dla własnej przyjemności a nie dla otoczenia, nie po to, żeby życie stało się łatwiejsze dla innych przez oglądanie trochę piękniejszej wersji mnie ;) Ci, co widzieli mnie bez makijaży ciągle żyją i ciągle się do mnie odzywają, wiec nie jest źle.

27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?

Gdybym miała wyraźniejsze i gęstsze rzęsy, byłoby idealnie

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?

Jasne. Nauki i ciekawostek nigdy za wiele :)

29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?

Brak. Z doświadczenia wiem, że nie ma firmy najlepszej i idealnej, że nie wszystko pasuje wszystkim. Że czasami wycofują z produkcji nasze ulubione kosmetyki i zastępują nowymi gorszymi odpowiednikami – i za to się wściekamy. Poza tym jestem sroczką, kocham próbować cos nowego.

30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?

Nie raz, nie dwa… Albo czasami to jest po prostu taki dzień, że wszystko jako tako jest dobrze, a mnie się wydaje,że do bani. Bywają dni, że potrafię zrobić sobie krzywdę różem – na szczęście w tej kwestii zazwyczaj nie ma większych problemów z poprawkami – no chyba, że brak czasu :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

TAG:One Lovely Blog Award

One_Lovely_Blog_Award

Dziękuję Malinowemu Kuferkowi i Karolinie Julii Alicji

Zasady One Lovely Blog Award :

  • podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę;
  • skopiuj i wklej logo na swoim blogu;
  • napisz o sobie siedem rzeczy;
  • nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
  • napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Siedem rzeczy o mnie:

1. Mam totalnego fioła na punkcie koloru – zbieram cienie do powiek, mam mnóstwo kredek, włóczek, mulin, lakierów – ze względu na kolor właśnie.

2. Głównie ubieram się w ciemne kolory, nie czuję się dobrze w pastelach, rozmytych i jasnych kolorach. Ubrania kupuję głównie wg koloru, potem fasonu, potem wzoru.

3. Mam problem z chodzeniem w butach na obcasie, od 3 lat co roku moje postanowienie noworoczne – to właśnie opanowanie tej sztuki. Poza tym, ciężko kupić mi odpowiedni but, bo mój rozmiar stopy to zazwyczaj 35 – z porywem do 37.

4. Kilka razy przechodziłam na odwyk od kosmetycznych zakupów – bezskutecznie. Teraz postanowiłam to wykorzystać.

5. Uwielbiam chodzić w trampkach, japonkach i obuwiu sportowym typu ‘vans’ , w wygodnych bawełnianych dresach.

6. Mam problem z systematycznością.

7. Ciągle się czuję jakbym miała 18-20 lat :D

Nominację przekażę dalej jak już tylko trochę się ogarnę Uśmiech

5 komentarze:

  1. Również wybieram ubrania według koloru - króluje czarny, zielony, w porywach niebieski i fioletowy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trochę nie na temat, ale muszę to napisać - masz cudne logo! Uwielbiam taką stylistykę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. @Czarodzielnica - czarny to klasyk :) kocham niebieskości, ale średnio się w nich czuję.

    @Viollet - dzięki :)to dla mnie duży komplement. Powiem, że poszłam przy projektowaniu trochę na łatwiznę, ale mimo to godzinka życia ubyła w trakcie tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha,też mam problemy z butami na obcasie :D Ale masz malutkie stópki :D Odwyki,systematycznośc i poczucie wieku to też moja słaba strona :P i uwielbiam baletki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @milve - przy kupowaniu szpilek rozmiar 35 to przekleństwo - sieciówki odpadają. Zastanawiałam się nawet czy nie sprowadzić sobie paru par z Azji :) Baletki - oj, ja też lubię :)

    OdpowiedzUsuń