Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 7 sierpnia 2011

Rozdanie u Roksi & Sara Hassan’s Blog

Zwykle nie mam szczęścia w rozdaniach i zwykle z zasady nie biorę w nich udziału, ale postanowiłam sobie, że miesiąc sierpień będzie miesiącem rozdań i będę brała udział wszędzie tam gdzie zauważę rozdanie :) tak, żeby troche dopomóc szczęściu ;)

Rozdanie u Roksi

rozdanie roksi

“ Jeśli chcesz wziąć udział w rozdaniu musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga i zgłosić się w komentarzu pod tym postem (1los)
Dodatkowe losy można zdobyć, za:
~umieszczenie notki o moim rozdaniu(z linkiem do tego posta oraz zdjęciem nagrody<pierwsze zdjęcie z wpisu>) (+1los)
~dodanie mnie do blogrolla(+1los)
W komentarzu podaj:
-nick pod jakim mnie obserwujesz
-link do notki z informacją o moim rozdaniu
-link do bloga jeśli umieścisz mnie w blogrollu
W sumie można zdobyć max 3losy
1osoba = 1komentarz
Zgłaszać się można do 30 sierpnia 2011 do godziny 23:59 “

tak też zrobiłam :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Rozdanie u Sary Hassan

Tym razem mineralnie :)

mineralissima

co trzeba zrobic?

MUST ENTRIES (+1 entry)

  • Just follow my blog by joining through G.F.C (Google Friend Connect) Publicly.
  • "LIKE" Mineralissma Facebook Page OR Follow them on Twitter. (would be great if you do both)

EXTRA ENTRIES

  • Post about this giveaway on your blog linking back to my giveaway post (+3 entries)
  • Put the above photo on the side bar of your blog and link back to this post. (+2 entries)
  • Follow ME on Twitter and tweet this: (+3 entries)
WIN Mineralissima products of your choice @sarahassansblog http://bit.ly/p2mEkq #giveaway

1 komentarze:

  1. W takim razie zapraszam również do mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń