Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 24 sierpnia 2011

Rimmel- Moisture Renew Lipstic – Coral Chic

Kupiłam ją zimową porą w porywie szału na kosmetyki w kolorze KORAL. W sklepie mi się podobała, w domu już nie. Po prostu w zimie ten kolor totalnie do mnie nie pasuje. Postanowiłam jej dać szansę troszkę później – i tak, latem bardziej do mnie pasuje :)

DSCF2104DSCF2106

Zacznijmy od opakowania – plastik – ale błyszczący i niebiesko-fioletowy – niestandardowy jeżeli chodzi o opakowania, Ładne przetłoczenia, obręcz pomiędzy nakrętką zrobiona z przeźroczystego plastiku , wszystko ładnie dopasowane i sprawia wrażenie ‘drogiego’ produktu. Naprawdę, opakowanie przykuwa oko i sprawia wrażenie, że jest solidne.

DSCF2110DSCF2113

DSCF2115

Kolor to 640 Coral Chic – pomarańczowo-czerwony. W zimie u mnie zdecydowanie nabiera koloru pomarańczowego, który się gryzie z resztą, za to latem, kiedy trochę się opalę, nabiorę oliwkowo-żółto-brązowych tonów – wygląda całkiem interesująco. Początkowo mówiłam sobie – ‘bubel, bee, nie podoba mi się ten kolor, nie dla mnie , buuu’ – ale nie mogłam nie dać drugiej szansy. Szminka ma waniliowo-korzenny zapach – na pierwszy rzut nosa – lekko babcinny – ale kojarzy mi się z moim ręcznie robionym perfumom cynamonowo-goździkowo –grejpfrutowym, gdzieś wyczytałam, że zapach podobny jest do kremu Bambino – nie wiem, nie kupowałam dawno. Sama szminka nie powoduje wysuszania ust, ma świetną pigmentację i jest bez drobinek – co mi się bardzo podoba. Myślę, że drobinki w tym kolorze, mogłyby wyglądać nieco tandetnie – zresztą, w razie czego można ją wspomóc błyszczykiem.

DSCF2179_Rimmel

DSCF2026DSCF2028

4 komentarze: