Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 9 sierpnia 2011

PureLuxe cienie sypkie part III

Kolejna część swatchy cieni z PureLuxe.

Mirage - Grey/blue in jar. Color changes from turquoise/blue/violet. To jedne z tych cieni, u których cieżko wychwycić aparatem ich urodę. Szaro-niebieskawy w słoiczku, pięknie mieniący sie niebiesko-fioletowo-turkusowy w słońcu.

DSCF1489DSCF1698

Luster - Medium Kiwi green color in jar. Color changes from flashy Kiwi green to silver to a peachy/rose. Znowu szaro-zielonkawy w słoiczku, pięknie opalizujący zielono-złoty w słońcu.

DSCF1492DSCF1693

Faceted - Dark taupe/purple in jar. Color changes from red/copper/gold. Tym razem szaro-różowy w słoiczku, a opalizujący w słońcu na czerwono-miedziano złoty. Wyjątkowo na tych zdjęciach jest odwrotnie…mhhh….

DSCF1493DSCF1706DSCF1488DSCF1497

Divine - Beautiful shimmery Ecru. Great as a highlighter. Jeden z moich ulubieńców. Świetny jako highlighter, jest półprzeźroczysty i elegancki, nadaje się do łączenia zarówno kolorów ciepłych jak i do zimnych. Zamierzam kupić produkt pełnowymiarowy – bo takiego koloru nigdy dosyć.

DSCF1498DSCF1709

Pure - Sheer pure white. Silk finish. Taka sobie biała mocna perełka.

DSCF1500

Ghost Mist - VERY unique! Light gray base color. When buffed, a lavender will appear in the base. Soft gold & bronze interference. Shimmery. Dla mnie to kolor ciepłej szarości – wiem … szarość i ciepła .. ale ja właśnie kolor ten tak nazywam. Na zdjęciach nie widać urody tej szarości przełamanej złotem.

DSCF1502DSCF1717DSCF1506

Miss Understood - A periwinkle blue shade. When the light hits it, the base color looks violet and has a violet flash of color. Jasno-niebieski w słońcu przechodzący w fiolet. Efekt ciężki do uchwycenia.

DSCF1509

Black Tie -True jet black with tons of diamond shimmers. Piękna węglista czerń naładowana toną srebrnych drobinek, które mogą się osypywać, ale wierzcie mi, warto pocierpieć ;)

DSCF1511DSCF1725

Love Spell - Lavender/blue with a brighter blue/sea green interference. Satin finish with medium shimmer. Oj, taki sobie rozmyty jasno-lawendowy mieniący się w turkusowo-niebieski.DSCF1512DSCF1517

7 komentarze:

  1. niestety nie potrafię używać takich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się mienią...
    Ja najchętniej widziałabym u siebie Luster,Faceted i Divine - są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh,więc widzę,że nie tylko mnie to denerwuje..Właśnie próbuję olać tę całą sprawę, zwłaszcza,że chciałam polubownie to załatwić,chociaż nie jestem winna,ale po tym się poznaje kulturę człowieka,że nawet w podbramkowych sytuacjach zachowuje się ok...A ona naskoczyła na mnie jakbym co najmniej jej kogoś zabiła..Ja również nie chcę prowadzić żadnej wojny,bo blog ma być odpoczynkiem, a nie jeszcze denerwować po całym dniu..
    Ale dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i wsparcie,to dla mnie ważne :*

    P.S: Gdzie kupujesz te cienie i ile kosztują? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @_Alessandra Wiesz, to sprawa między tobą a Vexgirl... jeden Bóg wie jak to naprawde było... a dla tych co nie wierzą w Boga... jeden skrzat wie ;)

    cienie do zakupienia na
    http://www.pureluxecosmetics.com/home.html.

    To co zaprezentowałam to tzw sample - zazwyczaj po 1 dolara/ słoiczek - przesyłka do Polski od 3,5 dolara do 6 dolarów.

    potrzebny jest PayPal lub karta kredytowa. Ja płacę PayPalem, ale mam też kartę pre-paid którą można płacić w necie z zeszłorocznego Opne'era. Takie karty z bzwbk można tez kupić na allegro albo w banku. Doładowujesz przelewem. Fajna sprawa, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Elżbieta to nie jest takie trudne, jak sie wydaje - to jak z eyelinerem - dwie lub trzy próby i wszystko zaczyna wychodzić cacy :)
    @MarudaMarudna - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej,ale Ty tego masz :D i wszystkie te kolorki są takie piękne i błyszczące :D nie wiem,jak moja przyjaciółka (uwielbiając wszytko,co się błyszczyi świecie,a najlepiej jeszcze jest różówe :P) może lubic tylko maty.Ja sroczką zdecydownaie nie jestem,ale błyszczące kosmetyki uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń