Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 11 sierpnia 2011

Przegląd…. nie typowo kosmetyczny..

KOSMETYCZNIE

Lubię zaglądać do sklepów z pierdółkami … typu chińskie markety, wszystko po 2 zł ( lub 2,99 zł ;) bo jest szansa ze zawsze wypatrzę coś ciekawego… tym razem wypatrzyłam taaa daaammm….. sztuczne rzęsy ‘MACa’

DSCF1837

Pozostając w temacie marki, na maila dostałam info o nowej ofercie MACa – mam co prawda ciężki dostęp do ich produktów, ale skusiłabym się na jedną lub dwie szminki z tej oferty…. jakoś azjatyckie klimaty przemawiają do mnie :)

080311_mac_ss_bd2

Mam nadzieję że w nowym tygodniu będę miała więcej czasu na pobawienie się z makijażem, no i że światło dopisze… Już od kilku miesięcy zbieram zapiski dotyczące ciekawych połączeń kolorystycznych i chciałabym je wreszcie wypróbować…

DSCF1832DSCF1836

KULINARNIE

Początek dnia najlepiej zacząć pozytywnie

cute-kawaii-stuff-epicute-a-true-sunny-side-up

Jestem makaroniarą… przepisy na pizze, calzone i paste mam w małym paluszku… u stopy :) Calzone alternatywnie

calzone12

FRYZJERSKO

Już dawno temu miałam sobie wydziergać na zimę, niestety, jak szydełko mam opanowane do perfekcji… tak druty pozostały przy podstawach.. będę musiała się uśmiechnąć do siostry, która nimi włada jak mieczem :) Czapki z głów..

hallowigBEAUTY

Warkocz, wersja nonszalancka :)

5752114035_39384bbd52_o

KREATYWNIE

Mam 2 swoje myślniki – nie tak piękne jak ten zaprezentowany na TYM blogu, ale równie drogie. Mhh może faktycznie pójdę w scrapbooking…. A tak na serio , fajna alternatywa do zapisywania wspomnień z wakacji, wyjazdów itp itd…

5953754948_a466b5c71b

Moje myślniki..

DSCF1839DSCF1842

Do kupienia na Etsy…

il_570xN.261942521

Kreatywny obraz… ciekawe :)

p1060223

9 komentarze:

  1. Ciekawie się oglądało :) Chciałabym nauczyć się takiego warkocza i Calzone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten 'obraz' ;) ja używam jedynie kalendarza, bo z moja pamięcią krucho ;)

    +dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Calzone wygląda pysznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miło się to czytało i oglądało! Dużo kolorów i kreatywności z rana budzi :) Zaraz idę zrobić jajko, choć nie tak uśmiechnięte jak to u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo ciekawych rzeczy w tej notce znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miła notka. Może i ja zafunduję sobie taki zeszyt, bo to on najbardziej mi przypadł do gustu, ale również warkocz jest piękny (tyle że ja nawet takiego zwyczajnego ładnie nie umiem zrobić). Pozdrawiam i oby więcej takich notek (kiedyś pokazałaś pudełka w notce i sobie zrobiłam coś na ich wzór :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny warkocz O_O i to drzewo-> CUDOWNE :D chciałabym miec te wszystkie częsci drzewka na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. warkocz sie bardzo bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Calzone jest proste jak konstrukcja cepa :) mam swój ulubiony przepis, ale jeszcze nie robiłam z takim warkoczem :)

    Warkocza chyba nigdy nie uda mi się zrobić :)

    moim faworytem na zime jest czapka, MUSZE JĄ MIEĆ!! :) i gdybym miała miejsca na ścianie, to bym sobie sprezentowała któryś z tych obrazów :)

    OdpowiedzUsuń