Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 18 sierpnia 2011

Look–prosto z mojego myślnika

 

Dzisiejszy look – raczej mocny, kontrowersyjny i niezbyt na codzień … najlepszy ze sztucznymi rzęsami – a ja jestem ciągle uboga w klej do nich ….mhhh….mogłabym nazwać  ten look ‘w pogoni za światłem’. Mimo że pogoda była fajna do zdjęć, niestety chwila czasu jaka przypadła mi na przerwę w pracy , to chwila, kiedy wyjątkowo ciężko uchwycić dobre światło w domu… I najlepsze światło akurat złapałam w łazience … ot tak, to też lekko kibelkowy look ;) … a jutro czy pojutrze… :) kto wie ;)

DSCF2233DSCF2231DSCF2235DSCF2236DSCF2248DSCF2216DSCF2210

p.s. BoyToy z PureLuxe wydał się wyjątkowo podstępny – po zmieszaniu z Duralinem z Inglota zrobił się lekko niebieskawy, a potem ciągle się zmieniał i zmieniał… :)

11 komentarze:

  1. Nieziemski makijaż;) Brak mi słów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby zamienić kreskę na brązową, to na dzień też by pasował:) Śliczny, taki świetlisty właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę mi się podoba:)! Orginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, niby kolorki nie przechodzą gładko, ale są świetnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha,faktycznie :D Bardzo mi się podoba,ostatnio tęsknię za kolorami ;/
    Co do rzęs,to niestety,albo się takie ma,albo nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba i czyba nawet moglabym tak mykac w dzień

    OdpowiedzUsuń
  7. mega makijaż! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, kolorowy makijaż :) Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny. Prawdę mówiąc, zanim nałożyłam tusz na rzęsy, efekt był nieco przerażający... nie dość, że mega mocny - bo do zdjęć trzeba się mocno pomalować, żeby w ogóle coś było widać- to jeszcze nic mi się nie podobało... na szczęście, po 5 minutach zaczął mi się podobać ten look....

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie, chociaż na takie bym pewnie nie wpadła. myślę, że da się go nosić na co dzień :) ale fakt, look dla odważnych.

    OdpowiedzUsuń