Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 19 sierpnia 2011

look_ czerwony w trzech odsłonach

W Projekcie Kreska przedstawiłam wam jedną z moich inspiracji – z czerwoną krechą… i tak to za mną chodziło, że postanowiłam napisać posta z kolorem czerwonym w roli głównej .. Czerwony gryzie się ze zmęczonymi oczami, niby nie twarzowy na powiece, jednak – energetyczny, świeży i inny… Może stanowić niezły akcent.. ja polecam .. a teraz będzie wszystkiego po trochu :) Więc zaczęło się od tego zdjęcia:

red-eyeliner-makeup

Look 1 – kreska lżejsza, zwykła codzienna.. ale w czerwieni…

DSCF2283DSCF2284DSCF2286DSCF2298

Look 2 – Tym razem krecha mocna, soczysta, gruba ,wyrazista i mocno wyciągnięta za kąciki. Tak mi się spodobał ten look, że chyba sobie go sprezentuje na najbliższą luźną imprezę :)

DSCF2311DSCF2312DSCF2317DSCF2318DSCF2326

Look 3 –Tym razem dolna powieka podkreślona czerwonym linerem, dodatkowo lekko roztarta cieniem ( dla lżejszego wrażenia )… Przyznaję się do błędu – krecha czerwona powinna się zaczynać odrobinę później, kącik powinien być bardziej rozświetlony :) bywa :) a krecha powinna iść bardziej w górę .. specjalnie do zdjęć….

DSCF2334

DSCF2336DSCF2343DSCF2341DSCF2376DSCF2379

Na kolor czerwony bardzo poważnie zachorowałam widząc pierwszy raz w TV tego Pana… Ten Pan to Mike Shinoda z Linkin Park… i od tamtego czasu ( od nastuu lat ) pozostaje moją inspiracją, siłą napędową i wzorem. Długo by tu pisać… Jedno mogę powiedzieć – szanuję tego człowieka za to co robi ( a robi dużżoooo ) i za to jaki jest :)

mike242

Teraz ten pan wygląda tak:

tumblr_llwxiyZJGb1qa84bdo1_500

Ja też miałam czerwone włosy :)

DSC02411

PS. FAKT- Pan Shinoda przechodził przez różne kolory włosów :)

FAKT- mam hopla na punkcie koloru, włosów również ;) szczególnie u facetów :)

ANEGDOTKA: Co może pogrążyć wielką fankę w czarną rozpacz? Ślub idola… No cóż, a Pan Shinoda parę lat temu wziął ślub w dniu moich urodzin :) mhhh .. bywa i najlepszego :)

14 komentarze:

  1. Oj, nie wiem jak on mógł tak postąpić z tym ślubem :p
    Ja choruję na czerwone włosy, ale boję się zafarbować ;)

    Wszystkie trzy opcje z czerwienia świetne. najbardziej podoba mi się ostatnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Mike'a od lat, a czerwone włosy to chyba z czasów Hybrid Theory, zresztą ma genialne wstawki w piosenkach Linkinów i żałuję troche, że teraz grają spokojniejszą muzę niż kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja od 3 lat myślę o czerwonych włosach. Ale ostatnio tyle się rudych narobiło, że byłabym nieoryginalna ;)
    Pierwsza kreska trochę obciąża ci oko, za to druga jakby mniej. Dziwne, bo teoretycznie powinno być na odwrót :P

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjecie jest po prostu GENIALNE! 100% w moim stylu:)!

    Twoje wersje tez sa super, zwlaszcza druga gruba krecha, wyproboje taka napewno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @sypa - no ja też nie potrafie tego zrozumieć, totalna załamka ;) a z czerwonych włosów potem ciężko przejść na jakiś normalniejszy, no chyba że fryzjer dopomoże. Ja miałam czerwone i fioletowe, a teraz znowu zaczynam chorować na jakiś kolorowy akcent - grzywa, albo spód włosów :)

    @Lady In Purple - Zakochałam się w Starym LP, ale jestem całym sercem z nimi - widać że się rozwijają, a to raczej nie są tacy ludzie którzy stoją w miejscu. Stare czasu były rewelacyjne, ale dzisiaj też mają fajne kawałki - i jest do nich o wile lepsza dostępność :)

    @Art Anna - dziękuję :) bardzo mi pochlebia twoja opinia :)

    @Rebellious lady - tylko teraz są fajniejsze odcienie czerwonego w farbach do włosów, albo różowe :) Pierwsza kreska powinna zacząć się od połowy oka, ale pędzel mi się obsunął i wszyło jak wyszło - bez totalnej demolki, gruba krecha wygląda jak intencywny cień, ale tak to jest już przy moich oczach - trochę ładniej powinny się zwijać, ale i tak je lubię :)

    @blueuedgirl - dzieki, polecam, szczególnie że widziałam że masz interesujący czerwony cień - z inglota :) ja robiłam krechy cieniem Inglota z duralinem - czyli na mokro :)

    @kleopatre - mi też bardzo się podoba, dlatego chciałam spróbować, tylko nie miałam takiego kolory szminki, więc skoncentrowałam się na oczach :) Do grubej krechy - jakby dać na białą perłę - to wyjdzie patriotyczny makijaż - flaga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się to prezentuje,ale ja bałabym się chyba zaryzykowac ;/ faktycznie łatwo przesadzic i podkreślic zmęczenie,zaczerwienienie oczu itd ;/ A ja mam wiecznie czerwone oczy,więc nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracam jeszcze zarazic Cie tagiem http://milve87.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś oTAGowana:

    http://rebellious-lady.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ta na dole podoba mi się mniej, ale ogólnie bardzo fajnie. coś innego :)
    a co do stłuczki, to niestety bywają kierowcy bez wyobraźni. mam nadzieję, że - przynajmniej fizycznie - czujesz się dobrze.
    trzymaj się mocno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jared Leto też eksperymentuje z kolorami wlosów.
    ten jego turkus <3

    gdyby cię to interesowało to miałam czerwone, niebeiskie i fioletowe włosy ( jestem nastolatką)

    OdpowiedzUsuń
  11. @ Anonimowy - Oj, Jared to mi się podobał jak jeszcze ja byłam nastką i jak jeszcze był tylko aktorem - miałam nawet z dwa plakaty - a stara nie jestem :) Poza tym będą nastką - szczególnie dzisiaj - jest o wiele łatwiej pozwolić sobie na kolorki na głowie - jej, pamiętam jak nauczycielki czepiały się farbowania włosów, pomalowanych paznokci , oczu.. a teraz to niestety muszę się ograniczyć jednak do koloru ale w ograniczonej formie :) ale kto wie co mi kiedyś strzeli do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie możesz nawijać o Shinodzie non stop nawet osobny wpis o nim dać :P nie mam nic przeciwko. Nie tylko Twoją jest inspitacją i napędem do dzialania :)

    OdpowiedzUsuń