Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 23 sierpnia 2011

Catrice–Absolute Moisture lipstick

Miałam ten post wystawić w Niedzielę, ale jakoś tak się stało, że całą Niedzielę praktycznie przespałam. W domu wszyscy chorzy i coś zaczynało mnie też łamać – ta pogoda…. na szczęście, szybko stanęłam na nogi, a ogólny leń spowodowany był małą ilością snu w ciągu ostatnich dwóch tygodni :) Wyjątkowo i szminkowo – nie martwcie się, mam jeszcze sporą grupkę cieni do opisania :) i jeszcze parę ciekawostek do mnie leci :)

DSCF2079DSCF2081DSCF2083DSCF2086

Nigdy nie byłam wielką fanką szminek, błyszczyków itp itd – po prostu – moim zdaniem- nigdy nie miałam problemów z ustami. Za to, mam taki obrazek przed oczami jak parę moich koleżanek z liceum/uczelni co 5 minut poprawiało usta jakimś tam smarowidłem…. naprawdę, podziwiałam ten nawyk. Ja, pomiędzy malowaniem ust, a oczu, zdecydowanie wybieram to drugie. Z tym, że potrafię się pokazać ‘na wsi’ bez pomalowanego oka, a tamte koleżanki nie potrafiły bez maźniętych ust. Cóż, kwestia gustu, nie oceniam, jednak podziwiam upór.

Tak czy inaczej, jak każda kobietka.. inaczej.. kolorówkowa maniaczka lubię pomaziać sobie usta jakimś kolorem od czasu do czasu ( bo ciągle cenię but na płaskim obcasie, najlepiej sportowy ponad obcas i bluzę/sweter ponad niewygodne bluzki/koszule z mnóstwem drapiących i wrzynających się w ciało dodatków – no dobra, musze się przestawić na styl sportowy-elegancki i WYGODNY)

DSCF2179_CATRICE

Wg producenta to szminka nawilżająca o efekcie błyszczyka – i to w 100% prawda. Kolory delikatnie podkreślają usta, nie podkreślają suchych skórek, jeżeli takowe istnieją. Szminka ma cudowny, ale delikatny zapach budyniu, a opakowanie jest solidne, metalowe w kolorze czekoladowym. Za cenę 12 zł, fajny produkt. Trwałość – tutaj nie liczyłam na żaden cud, bo to w końcu ‘ efekt błyszczyka’- bez efektu mega błyszczenia- co nie zawsze jest fajne – a wszystko zależy od indywidualnych zdolności do zjadania takich produktów :) Lubię: efekt nawilżający, to że jest bardziej trwała niż błyszczyk, że wygląda jak szminka, że jest elegancka.

Minusy są dwa – szminka jest miękka ( co jest też i plusem), ale w wysokich temperaturach niestety może się łamać i ciężko ją uratować. Drugi minus – została wycofana… Nie widziałam jej już w szafie Catrice, a chciałam zastąpić moją starą złamaną szminkę w odcieniu 020 Carmel Beige :( … Jednak w Naturze którą mam zwyczaj nawiedzać, pojawiła się w kąciku rzeczy odrzuconych z szafy. Podskoczyłam, że szczęścia i od razu – bum – do koszyka :)

Poniżej Absolute Moisture w kolorze 030 Spicy Coral – nie wiem co mi się ubzdurało, ale ja ją nazywam arbuzkiem :) no cóż….

DSCF2010DSCF2007

a tutaj Absolute Moisture w kolorze 020 Carmel Beige …

DSCF2017DSCF2022

Tak w ogóle mnie zastanawia, dlaczego Catrice wycofało tak fajny produkt. Nie próbowałam szminek w nowej formule ale na pewno kiedyś to zrobię. Opakowanie również było bardziej eleganckie – teraz , o ile się nie mylę – jest plastikowe. Prawdopodobnie zmiana opakowania była spowodowana a) cięciem kosztów, b) rozwiązaniem kontraktu z producentem opakowań, c) zmianą designu. Tak w życiu bywa, że nic nie jest stałe i trzeba to przyjąć na klatę ;)

14 komentarze:

  1. Piękne odcienie, drugi chyba najbardziej mi się podoba :) Muszę się przejść do swojej szafy Catrice, a nuż coś zostało.

    OdpowiedzUsuń
  2. zobacz gdzieś na boczku, czasami mają jakieś odrzutki. W szafie raczej nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ta druga ma bardzo ładny kolor na ustach ale na moich większość nude wygląda za ciemno :/



    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcesz próbować coś z nowej serii, to polecam te szminki z Ultra Moisture a nie te z Ultra Color (albo coś w tym stylu). Bo te z serii Color naprawdę dają MEGA kolor, ale wysuszają usta i nie trudno z nimi o efekt ust klauna. Wiem, bo próbowałam tester...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne odcienie! zakochałam się w 030! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Rebelliuos lady - przyjrzę się przy następnej wizycie w Naturze, albo już w Chorwacji - tam gdzie jadę, wiem że mają szafę - ostatnio kupiłam tam swoje pierwsze w życiu produkty z Catrice - lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @ reszta dziewczyn ;) - kolorki które często noszę - chociaż szminkowcem nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. numerek 020 wygląda olśniewająco, a już myślałam że strasznie "podkładowo" będzie wyglądał - tak głownie mi się nude kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. @meryx965 właśnie nie, ten kolorek jest czymś pomiędzy błyszczykiem a szminką i łatwo go stopniować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech,a takiego koloru,jak ten karmelowy właśnie szukałam ;/ i oczywiście wycofane ;/

    OdpowiedzUsuń