Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 10 lipca 2011

Tony Moly – mini tint

Idąc za ciosem – pisałam w poprzednim poście o flamastrach z Essence, teraz nadszedł czas na lip tinta prosto od naszych koreańskich przyjaciół. Flamastry zrobiły na mnie spore wrażenie, tak więc stwierdziłam, że co mi zależy, wezmę udział w licytacji na eBayu – wygram - fajnie, nie wygram – trudno… ostro licytowałam całkiem sporo produktów, a wygrałam trzy licytacje. Za tego lip tinta zapłaciłam 3,25 dolara – czyli ok 9 zł.

DSC00082

Zawsze intrygował mnie tint z Benefita, ale jakoś po przetestowaniu go w Sephorze, nie specjalnie mnie zachwycił – do tego ta cena…. Dlatego też gdy pojawiła się okazja przetestowania czegoś takiego nie myślałam nad tym długo – klik i licytuje. Powiem wam, że po rozpakowaniu paczki, trochę się zszokowałam rozmiarem buteleczki. Spodziewałam się, że będzie wypełniona płynem tylko do połowy, ale że to będzie takie maleństwo – nic a nic. Mimo to, że to taka miniaturka, spokojnie spełnia swoją funkcję, a przede wszystkim ma świetny kolor. Trwałość jak zwykle przy tego rodzaju produktach – wyjątkowo trwała i znika równomiernie. Chciałabym wam powiedzieć jak pachnie, niestety, nie pamiętam, a zapchany nos utrudnia mi obwąchanie :) Jest też wydajny, a aplikator – mimo że to maleństwo – daje rade :)

DSC00084

Kolor jest intensywny, łatwo daje się stopniować.

DSC00020fDSC00029

7 komentarze:

  1. Podoba mi się :) Bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor (na początku jak zobaczyłam buteleczkę to myślałam że to perfumy...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej doceniam kosmetyki azjatyckie. To małe cudeńko jest przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że to mój olejek do skórek, bo ma identyczne opakowanie :D

    A co do oliwki to całkiem możliwe, bo Ziaja zmieniła w ostatnim czasie większość opakowań swoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem to mój faworyt, jest świetny. Bardzo dobrze nawilża skórę i pozostawia ją pięknie rozświetloną. :))

    Zaś kredka z Sephory u mnie się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda. Tak naturalnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie również :)

    OdpowiedzUsuń