Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 18 lipca 2011

MUA eyeshadows

Cienie zakupione na blogowej wyprzedaży Beauty’s Bad Habit – bo w Polsce ciężko jest je dostać, nawet ze zwykłego sklepu online. Wszystko za jednego funta/dolara >>KLIK<< Naczytałam się o tym, że to są całkiem przyzwoite kosmetyki za tą cenę i po przetestowaniu tych cieni, zgadzam się z tą opinią.

DSCF0266

Jeden perłowy kolega nie wytrzymał nerwowo podróży i się rozsypał, ale potraktowałam go naszym polskim spirytusem i jakoś zebrał się do kupy. Osobiście bardziej przypadły mi do gustu kolory perłowe - lepsza pigmentacja. Różowy matowy jest dla mnie zbyt kredowy i dodatkowo przy pierwszym dotknięciu czuć, że jest napakowany talkiem. Talk cieniom nie szkodzi, jednak nie jest to moja ulubiona konsystencja.

DSC00062DSC00068

DSCF0291

Opakowanie warte swojej ceny – średnio solidne, ale przynajmniej ma przeźroczyste wieczko, przez które łatwo odnaleźć poszukiwany kolor. Łatwo się z nimi pracuje, ładnie wyglądają na oku.

Podsumowując, cienie są OK, jestem nawet zadowolona z zakupu. Moja ciekawość została zaspokojona, ale jeśli nie przydarzy mi się jakaś rewelacyjna okazja, nie będę specjalnie szukać nic na temat tej marki.

DSC00070


Dzisiaj atakuje Egipt - przez dwa tygodnie... najbliższy post - jak znajdę jakiegoś hot spota :) Niech moc będzie z wami :)


7 komentarze:

  1. Wnioskuję, że przeciętniaki ;) Posiadam kilka cieni z MUA, ale jakoś jeszcze nie udało mi się ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki całkiem ładne ciekawe jak będą się sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do udziału w tagu One Lovely Blog Award, oczywiście po powrocie z wakacji :)

    link: http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam cię: http://amore-cosmetici.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to do boju;) Świetny blog- Obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana w tagu 30 pytań kosmetycznych. Post pod którym znajduję się tag http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych-troche.html Zachęcam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejne wpisy :)
    Widzę,że Malinowy Kuferek znowu mnie ubiegła :P Zostałaś oTagowana:
    http://milve87.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń