Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 16 lipca 2011

Haul–zakupy- EOTD ….same foty i mało tekstu ;)

Zaniedługo ( czyt. we wtorek ) lecę na zasłużone wakacje ( mimo wszystko, będę musiała pracować ) do Egiptu. Od paru lat konsekwentnie unikam tego kierunku, bo póki co nie ciągnie mnie w tamte rejony, aczkolwiek większością głosów kierunek urlopu został przegłosowany. Tak więc Egipt… i przytyło mi się, wieć muszę zainwestować w ‘rozwojowe’ i wygodne ubrania… Dzisiaj, dlatego że miałam troszkę więcej czasu, skoczyłam na mały rekonesans po galeriach w Rybniku… Bawię się moimi nowymi paletkami Sleeka, o których nie wspomniałam jeszcze.. dzisiaj postawiłam na kolor niebieski… lubię niebieskości, ale mam wrażenie, że nie do końca mi pasują… może to kwestia przekonania :)

DSCF0758DSCF0786DSCF0834

Miały być ciuchy i kosmetyki wyjazdowe – jest – to co widzicie…

DSCF0837

Powyżej mój pierwszy w życiu pękacz … z Inglota Uśmiech

DSCF0846DSCF0847

Krem pod oczy i na oczy – bo z poprzedniego byłam średnio zadowolona… Jejku, jak mi się strasznie podoba to, że kremik dodatkowo zapakowany był w bibułkę :)

DSCF0853DSCF0854DSCF0855DSCF0856

Powyżej – mój ulubiony hydrożel nawilżający – w Egipcie będzie ciepło i zapewne wilgotno – tłustawe i ciężkie kremy się nie sprawdzają, a ta forma nawilżacza jest boska… to moje drugie opakowanie…

DSCF0857DSCF0858

Ulubiony ostatnio tonik – drugie pakowanie UśmiechNie szczypie, nie podrażnia, warty uwagi :)

DSCF0868

Ciuch nr 1 – koszulka z NewYorkera

DSCF0870

Koszulka z Camaieu – ogólnie lubię jednokolorowe ciuchy, ale wyjątkowo te kroje pasują na moją kulkowa figurę ;) moja wina – miałam zbyt dużo siedzenia w planie, niż ruchu… ale to się poprawi :D

DSCF0871

DSCF0873

Nowy pomysł na… bo w chwilach lenistwa czasami dobrze zrobić coś z ‘tytki’

DSCF0865DSCF0874DSCF0878

Jestem wierną fanką Terrego Pratchetta i Świata Dysku.. ten charakterystyczny humor to prawie moja biblia ;)

DSCF0881

Część mojej kolekcji Pratchetta – reszta w obiegu…

DSCF0883

Kolejne książki … Neil Gaiman – jego książki są MEGA – kojarzy ktoś rewelacyjna ‘animację’ - ‘KORALINA’ lub film “Gwiezdny pył” – to właśnie one zostały nakręcone na podstawie książek Gaiman’a… taak.. czytam prawie wszystko i prawie wszędzie :)

3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego kremu z Tołpy kuszą mnie ich kremiki i pewnie skuszą i coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Och,uwielbiam Pratchetta :D Chciałam go kompletowac,ale wzięłam się za Anne Rice.Kocham też Spakowskiego,ale wszystko już przeczytałam,więc w pierwszej kolejności skompletowałam wszystkie książki Pilipiuka :D
    Przepiękny makijaż :) Mi się ostatnio nie chce;/Nie mam czasu,siły i pomysłów,żeby malowac się bardziej kolorowo ;/
    I te Twoje czarne włosy...Ostatnio zamarzył mi się powrót do czerni,ale pomyślałam,że to lepsze na zimę.I nie wiem,czy wytrzymam :D Same ochy i achy :D

    OdpowiedzUsuń