Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 17 lipca 2011

DIY– były palety, czas na tablice z kosmetykami i pudełeczka

Siostra podesłała mi dzisiaj fajnego linka. Powiem, że miała wyczucie, bo ja cały dzień walczyłam z porządkowaniem kosmetyków. Obawiam się, że będę musiała poważnie pomyśleć nad tym problemem :) ale to po wakacjach… póki co prezentuje wam dwa pomysły z innych blogów…

TABLICA MAGNETYCZNA na kosmetyki

14-03-2011 018

PUDEŁECZKA W PUDEŁKU – podręczne

63103131_QvVFbn2b_c

Zawsze to jakieś rozwiązanie :)

4 komentarze:

  1. Rozwiązanie z tablicą - super!:) Nie trzeba się martwić o miejsce w szafkach, wystarczy powiesić na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podoba ta tablica i tak sobie myślę, że jak wrócę z urlopu to sobie coś takiego zrobię... będę musiała poszperać w necie za magnesami :) bo całą resztę mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej świetny pomysł zwłaszcza że sama mam często problem z kosmetykami bo wszędzie się walają >< a ta to będą w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń