Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 13 lipca 2011

Bo zapuszczam paznokcie ….

Moje paznokcie były i są do bani… zawsze tak było … zapuścić 2 mm – nie ma problema .. dalej, to już tragedia … łamią się, rozdwajają i pękają … do tego małą powierzchniowo płytka … nauczyłam się zakładać żele, nauczyłam się zakładać akryl – paznokcie jak wyglądały, tak dalej wyglądają… cudowne terapie .. jestem w trakcie ‘sławnej’ kuracji NailTek …

DSC09993

DSC09994

Na chwilę obecną – po ponad tygodniu – wydaje mi się, że moje paznokcie się wzmocniły, ale wiem, że na jakiś spektakularny efekt będę musiała poczekać min 1 miesiąc :) póki co – widzę wspólną przyszłość pomiędzy mną a NailTekiem :) a pomyśleć, że mój lakierowy kuferek z dnia na dzień się przepełnia i czeka na mocne i silniejsze paznokcie… ktoś ma jakieś sugestie dla mnie ????

DSCF0331DSCF0333

Trochę Prywaty – poniżej staruszka Psota, po przejściach - przygarnięty pewnej bardzo mroźnej zimy - pies – po kilku zabiegach i operacjach, rasa mieszana, matka 4 pociech – z czego 3 mieszkają z nami. Ślepa i ma problemy z węchem – ale i tak kocha jeść i się pieścić – na szczęście słuch ma sprawny.. :)

DSCF0044

Szeryf – jeden z męskich rodzynków wśród babińca ;) Syn Psoty, jedzenie na pierwszym miejscu a potem Szeryfek ma serce jak na dłoni... mieszaniec mieszanca rottweilera ( prawdopodobnie) z innym mieszańcem - tutaj pilnuje swojej posesji i najukochańszej pańci – mojej mamy :)


DSCF0047

7 komentarze:

  1. Ja właśnie przymierzam się do kuracji NailTek, bo moje paznokcie ostatnio wołają o pomoc ;) Słodkie psinki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata temu kupiłam w Sephorze cztery kolory kredek tyle, że tych cieńkich. Były świetne, ładne kolory i długo trzymały się na powiece. Po tamtym udanym zakupie sądziłam, że te grube też będą fajne, ale niestety...

    Lubię siwe psiaki :) Sama mam dwa labradory, jedna ma już dziesięć lat i siwa jest mocno, ale te siwe włoski są takie mięciutkie... :)

    Również zbieram się, żeby zakupić NailTeka, bo niestety paznokcie szybko mi się łamią... nawet u stóp :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie pieski ;)

    Ja również od niedawna używam NAIL TEK Foundation II. Mam dokładnie ten sam problem z paznokciami co Ty i również po krótkim czasie stwierdziłam, że moje paznokcie się wzmocniły po NAIl TEKU, ciekawe jak będzie dalej .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w zapuszczaniu, oby urosły jak najdłuższe i nigdy się nie łamały ;)
    A piesek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ten piesek czaruje :) Powodzenia w "hodowli" pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow sporo tego masz :) a piesek przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń