Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 16 czerwca 2011

Rozdanie - wyniki –Essence Stay with me

Ponieważ okres sesyjny w pełni – rozlosowałam błyszczyk metodą legendarną. Dam sobie uciąć rękę, że na każdej uczelni krąży taka legenda, że niektórzy profesorowie ( szczególnie gdy mało osób zdaje egzamin ) zamiast oceniać prace, rzucają pracami w górę – jeżeli kartka spadnie na stół – to 5 lub 4, krzesło to 3, a ziemia – to oblani ;) w moim losowaniu, ten kto upadł na ziemię – wygrał – a musiałam rzucać kilka razy :D wiec profesorowie z tym rzucaniem muszą chyba na prawdę się mocno starać ;)

DSC09985

Wygrała … taaa dammmm … mania-kupowania !!! gratuluje, zaraz wysyłam maila… i jak najszybciej wysyłam błyszczyk i próbki bb creamów :) jak obiecałam :D GRATULACJE, zaopiekuj się NIM dobrze :)

DSC09986

3 komentarze: