Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 27 czerwca 2011

Purple_khaki look

Mówiłam, że miałam ochotę na te kolorki na oczach :) Właściwie to taka moja bardziej rykliwa odpowiedz na paletkę Papagena z limitowanki Catrice – której jeszcze u nas nie ma :( Niestety, miałam dwa podejścia do tego makijażu – raz baterie mi siadły w aparacie – ale się wściekałam, bo wszystko wyszło idealnie… Dzisiaj wyjątkowo sypki pigment nie chciał mi się przyczepić do powieki i na jednej powiece porobiły się plamy ( za szybko kładłam pigment na wilgotną powiekę :( ). Ale efekt i tak jest całkiem, całkiem.

DSC00012DSC00014DSC00056

DSC00075

W rolach głównych wystąpili: prasowany pigment TKB Travel to Venus, Inglot mat 794, TKB fiolet mieszanka własna, PureLuxe Sepia, Catrice Fairy Dust, EtudeHouse TouchTouch shadow Vanilla jako baza, Essence YouROck – Let me in rose, Catrice – zestaw do brwi, Code B cream liner, OneByOne mascara by Maybeline – na twarz SkinFood Mushroom no2, SkinFood PeachSake powder, Essence Sun Club – all over shimmer, lakier do paznokci – Golden Rose – Paris – magic color nr 307 :D

DSC00079

4 komentarze:

  1. Mi niestety jakos nie zabardzo się podoba aczkolwiek lubie to połączenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt,czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Rebellious lady i milve - dzieki :)

    @Yasminella - nie liczylam specjalnie że każdemu efekt przypadnie do gustu, sama na codzień raczej nie strzeliałbym sobie takiego mejkapu ;) ale jakieś nocne wyjścia, grille - mi to rybka :) lubie mocny kolor :)

    OdpowiedzUsuń