Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 16 czerwca 2011

NYX–Ultra Pearl Mania– Nude

DSC00073

Dawno temu, czyli co najmniej pół roku temu kupiłam ten pigment go przetestowania. Na amerykańskich blogach i vlogach zachwalany – dlaczego i ja nie miałabym zaspokoić swojej ciekawości ??!

Opakowanie: malutka plastikowa, poręczna buteleczka. 5 ml.

Zawartość: drobno zmielony cień/proszek o dosyć suche konsystencji.

DSC00075

Moim zdaniem: Po pierwsze – po cholerę wąska szyjka, że niby jak mam używać tego cienia ?! Jeżeli mam strzepać proszek na palec, to ok, ale jeżeli używam pędzla, to tylko takiego który zmieści się w otwór…, Amerykanki przesypują zawartość do słoiczków, wiec pytam się – po co płacić za takie opakowanie ?!. Po drugie, moim zdaniem bardziej opłaca się kupić mikę w jakimś sklepie internetowym – bo pigment ultra Pearl mania to to samo co zwykła mika lub pigment - czasami w niektórych sklepach możecie kupić więcej ( wagowo) , niż to co oferuje NYX. Ja kupiłam go za symboliczne niecałe 2 dolary i nie mam co narzekać. Podoba mi się kolor, pięknie wygląda na bladej cerze, jeszcze piękniej wygląda na opalonej. A posiadam kolor NUDE. Pomimo cholernych utrudnień w pobieraniu odpowiedniej ilości kolorówki, to jeden z moich stałych kosmetyków. Można go użyć jako rozświetlacza twarzy, wrzucić do lakieru, wymieszać z błyszczykiem, rozświetlić łuki brwiowe i kąciki oczu… produkt ( w tym kolorze ) uniwersalny. Trwałość – jak to miki, bez porządnego podłoża, zmywa się raz,dwa , trzy :/

DSC00077DSC00078

4 komentarze:

  1. Ładny kolor, kiedyś miałam podobny cień i właśnie przez wąską szyjkę się go pozbyłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń