Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 15 czerwca 2011

NYX–Nude on Nude

Jakiś czas temu wspominałam o ‘nowej’ palecie NYXa Nude on Nude – jest to prawdopodobnie odpowiedź na paletę NAKED UD :) Paletkę tą zakupiłam na Cherryculture.com zaraz po pojawieniu się w nowościach i mogę z czystym sercem powiedzieć, że jestem z niej zadowolona :) ale konkretnie…

DSC00127

Opakowanie: plastikowa paleta z szufladką. W górnej części znajduje się małe lusterko na przykrywce z zawiasami oraz 20 cieni w bezpiecznej kolorystyce. Dolna szufladka zawiera 10 kolorów błyszczyków i szminek, dwustronną pacynkę i dwustronny pędzelek do ust.

Zawartość: cienie posiadają całkiem ciekawą kolorystykę typu ‘nude’ lub neutral – zwał, jak zwał. Cienie różnią się efektem wykończenia, są nieźle na pigmentowane, łatwo współpracują z pędzlami. w dolnej szufladzie otrzymujemy miks błyszczyków i pomadek plus aplikatory. Poniżej przedstawiam swatche cieni na paluchach…

DSC00128DSC00130DSC00133DSC00137

Moim okiem: Zacznę od tego co mnie umiarkowanie denerwuje…. Szufladka ze szminkami i błyszczykami – wielkość wytłoczek pod szminki jest taka sama jak cieni – wiadomo, jeżeli nie jesteście mną i używacie szminek nałogowo – te ze szufladki znikną w mgnieniu oka. Podoba mi się to, że każda ma inne wykończenie, efekt – ALE – nie ma nigdzie nazw, lub nie jest zaznaczone czy są to odpowiedniki do produktów w ofercie NYXa :( Nad tym ubolewam, bo jest kilka fajnych kolorów które chciałabym zakupić w tradycyjnej formie. Poza tym, czasami na szminki osypuje się pyłek z cieni, a to zarazem sprawia wrażenie że szminki szybko staną się bezużyteczne lub przeterminowane. Druga, znacznie mniej denerwującą mnie rzeczą, jest to, że wytłoczki z cieniami są dosyć malutkie, z drugiej strony cienie są wydajniejsze niż błyszczyki, poza tym to tak jakby limitka, wiec wybaczam :) Podoba mi się kolorystyka, konsystencja i pigmentacja cieni. Jest sporo cieni które przypadły mi do gustu od pierwszego użycia – np ciepły szary ( jak szary może być ciepły?!! ano może być). Maty są nieco kredowe, ale taka natura matowych kolorów ( znajdziemy tu ok 8 sztuk matów) , całą reszta jest już lekko lub bardziej błyszcząca – co mi bardziej odpowiada. Można nimi wyczarować naprawdę niezły makijaż, tym bardziej że naprawdę łatwo poddają się pędzelkom. Na pewno nie przypominają konsystencją singli, i chwałą im za to, bo lepiej oddają kolory na powiece.

Cała paletka sprawia wrażenie solidnej, ale nie odważyłabym się nią rzucić o podłogę ;) osobiście, gdybym był projektantką opakowania, wstawiłabym szybkę do podglądu kolorystyki w całości po środku pomiędzy dwoma rzędami cieni lub w ogóle - i wtedy zainwestowałabym w większe lusterko, bo to w opakowaniu, to pic na wodę, fotomontaż – niby coś tam można zobaczyć ALE… Załączone aplikatory – używamy w kryzysowych sytuacjach, bo raczej nie średnio wywiązują się ze swoich obowiązków. Moim zdaniem to jest to faktycznie fajna alternatywa na palety UB NAKED i dla tych którzy używają namiętnie nadziaków , a od tzw brightów i kolorów trzymają się na dystans. Przyznam się, że jak pojadę na wakacje, prawdopodobnie zabiorę ją ze sobą – bo jestem tego pewna, że dziewczyny będą mi podbierać to i owo – jak zwykle :)

Poniżej przedstawiam swatche szminek i błyszczyków na ustach – w słońcu i w zimnym świetle… mnie przypadły do gustu oby dwie czerwienie, matowy mocny róż i ten przedostatni który ciężko mi opisać :) Jedynie nie lubię tego różowego bielącego barbiowego..

DSC00139DSC00141DSC09986DSC00148

DSC09994DSC09996DSC00150DSC00153DSC00009DSC00159DSC00017DSC00160DSC00022DSC00165DSC00025DSC00172DSC00036DSC00177DSC00039DSC00181DSC00046

PRZYPOMINAM, do dzisiaj zbieram zgłoszenia do odebrania essencowego błyszczyka Stay With Me

8 komentarze:

  1. Niektóre kolorki ok:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się prezentuje :) Jeszcze nie miałam nic z NYXa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje. Ogólnie lubię cienie NYXa, chociaż są różnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Iwetto - NYX to niestety firma z dużymi wahaniami jakości swoich produktów - chociaż każda z nas ma inne wymagania :) Ale te cienie są całkiem niezłe.

    @SheWoman - będziesz miała kiedyś okazje, spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie które pomadki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta prezentuje się super,choc jak dla mnie niestety,jest w niej za dużo kolorów,których bym nie użyła :(
    Dziękuję bardzo za komentarz,mam nadzieję,że na tych moich zdjęciach wszystko wygląda jednak dobrze :P a co do odywku zakupowego,to staram się trzymac,ale nie jest to łatwe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w pomadkach (nałogowiec :P). Cienie też wydają się niezłe. Kiedyś pewnie sobie kupię tą paletę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorki pomadek super, faktycznie szkoda, że nie podpisali kolorów...

    OdpowiedzUsuń