Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 16 czerwca 2011

HAUL–zakupowo

hNaturę odwiedzam raz w miesiącu – ze tego względu, że mam do niej kawałek – ok 20-30 km – najbliższa mieści się w Plazie w Rudzie Śl, lub w Wodzisławiu. A że Ruda Śl. jest częściej w moich planach ( połowa rodzinki tam mieszka), mam okazję do wstąpienia ma ‘minutkę’… Moja ostatnia ‘minutka’ skończyła się takimi zakupami … a tak naprawdę ostrzę pazurki na kolekcje z Catrice – PAPAGENA i OUT OF SPACE - tutaj zrobiłabym wszystko, żeby oby dwie kolekcje dostać jak najwcześniej w swoje ręce..

DSC00004

W najbliższych dniach będą w użyciu:

Essence YOU ROCK! lipstain ( 01 Let mi in rose, 02Your pink is on fire)

Essence YOU ROCK! eyeshadow palette ( z średnio rockowymi kolorami - jak dla mnie)

Essence Sun Club – 01 South beach

Essence Sun Club – all over shimmer for eyes, face & body ( 02 miami heat – brunettes )

Catrice – Enter WOnderland eyeshadow – 01 Fairy Dust

Essence Nail Art magnetics – 04 mystic wish!

Essence Nail Art special effect topper – 04 mystic mermaid

DSC00010

I przesyłka prosto od rubyruby76 z wygranych licytacji -

Baviphat – AC Cure Control BB Cream 02 Natural Beige

Tony Moly cherry lip tint – który od razu przypadł mi do serca

Etude House – Precious Mineral BB Cream All Day strong – kolor 03 – mocno kryjący i najciemniejszy z tej serii – 5 próbek :)

DSC00013DSC00014

4 komentarze:

  1. Niezłe zakupy :) Ja staram się ograniczać, ale muszę zajrzeć do Natury-może w końcu uzupełnili szafę Essence.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy jak najbardziej wydają się udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten BB cream z etiude house lubię. Super stapia się z moją skórą. Ale jeżeli chodzi o kremy BB to zasada jest prosta - każdy musi znaleźć swój ideał :)ilovetonymoly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń