Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 25 czerwca 2011

EOTD- Khaki style

Ostatnio chodzi za mną kolor khaki. Tak więc dzisiaj wyciągnęłam z głębin szafki moje sypańce… kurczę, musze zainwestować trochę w zielony kolor ;) Ogólnie, od jakiegoś czasu jakoś specjalnie nie męczyłam się z kolorowym makijażem oczu – jakiś taki kolorówkowy dołek złapałam. Na szczęście po okresie minimalizmu, powoli, ale wielkimi krokami zbliżam się do żywszych kolorów ;) w końcu lato i trzeba poszaleć :)

Wyszło mi to mniej więcej tak:

DSC00020DSC00023DSC00035DSC00036

Dzisiejszy bohaterowie to ( od lewej):

PureLuxe – sepia (matowa ), EDM- Frecles ( mat z drobinkami), PureLuxe -Khaki (błyszczący zielonkawo-złoty )

DSC00049DSC00053

Teraz to mi się zamarzyło żeby ten khaki jakoś połączyć z różowo-fioletowym :)

2 komentarze:

  1. świetny makijaż, idealnie komponuje się z takimi ładnymi brązowy mi oczkami :) bardzo podobają mi się takie makijaże, niestety moje zdolności w tym temacie są raczej nikłe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pogodziłam się z zieleniami :)
    Co do EDM,to bardzo lubię ich pędzle,a jeśli chodzi o podkłady,to cieszę się,że zakupiłam je w wersji Try Me,bo nie przypadły mi do gustu ;/ Przymierzam się do Lili Lolo,ale upatrzony przeze mnie odcień jest niedostępny,więc czekam,aż go wrzucą ;/

    OdpowiedzUsuń