Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 9 czerwca 2011

cd… TKB PLANETARY SAMPLER EOTD

Jakiś czas temu pisałam o pigmentach/mikach/cieniach do “zadań specjalnych” – ale nie zrobiłam wam zdjęć jak to naprawdę wygląda… no cóż.. po raz kolejny wkurzyłam się na mój aparat – staruszek nie daje rady – i chyba zamienię go na lepszy model, bo co jak co, mam już większe wymagania :)

Więc przepraszam was za za ‘jakość’ zdjęć i jednocześnie informuję, że jakoś tam w przyszłości chcę zrobić zakupy na TKBtrading.com – jeżeli ktoś chętny, może się podłączyć. Mail taki jak zwykle. Tak nawiasem mówiąc, dla mnie to żaden interes, tak na serio,nie raz na tym tracę, bo nie rozliczam was co do grosza na własną korzyść, co najwyżej , na waszą korzyść :) ale powiedzmy, że to mój taki mój sposób protestu na ‘darmówki’… bo ostatnio wiele sklepów internetowych masowo inwestuje w marketing na blogach… fajna sprawa, ale… :) ale to jest temat do kategorii ‘moje kontrowersje’ ;)…

Wracając do tematu, przedstawiam wam kilka zdjęć mik z TKB z serii ‘Planetary sampler’ na brązowej bazie z kredki NYX :)

NEPTUNE

DSC00008

EARTH

DSC00035

MARS

DSC00041

JUPITER + złoty pigment INGLOTA ( w kąciku)

DSC00055

Niby nic, ale dają mega niesamowity efekt :) BTW, jak patrzę na te zdjęcia, to myślę, że musze zagęścić rzęsy, ktoś ma jakieś propozycje co do preparatu ?

3 komentarze:

  1. ślicznie! pierwsze dwie propozycje najbardziej przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najbardziej lubię drugi, potem pierwszy i trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ślicznie one wyglądają cudne kolorki, a one są takie jak kamelonki

    OdpowiedzUsuń