Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 6 czerwca 2011

Catrice–Absolute Eye Colour Quattro

DSC00042

Opakowanie: ‘a la’ tafla lodu z ‘zamrożonymi’ cieniami. Solidne, elegancie i nowoczesne. Tyl zaopatrzony jest w 4 naklejki pasujące do rozmiaru wkładów cienie, a naklejki zawierają podstawowe informacje ( no może poza składem)

Zawartość: 4 cienie, o zwartej ale łatwiej do nabierania na pędzel konsystencji. Mniejsze zawierają 1,5 g produktu, większe 2,5 g, co daje sumę 8 g – całkiem nieźle. Tutaj zestaw 010 The season’s must have

DSC00040

Moim okiem: Zawsze obok Catricowej szafy krążę jak ta pszczółka, tylko ja mam zawsze problem który ‘ kwiatek’ wybrać. Staram się ograniczać kupowanie cieni, ale w zasadzie jeszcze nie przetestowałam żadnego z tej firmy, wiec w momencie gdy pojawiły się nowe ‘czwóreczki’ - biegusiem wrzuciłam jedna do koszyczka, wcześniej motając się pomiędzy kolorami. Chciałam zabrać całkiem porządne brązy, ale raz się żyje wiec wzięłam ten zestaw z szaro-turkusowym. Niestety, jak wszystko mi się podoba w tej paletce, to zdecydowanie nie przypadła mi pigmentacja. Jest do bani – krótko mówiąc. Ja jestem zwolenniczka mocnej pigmentacji, wole nałożyć mniej, niż lądować tony cieni żeby w ogóle było widać jakiś kolor. Z matowego brązu jestem nawet zadowolona, szarość i cielisty tez jest całkiem niezły, za to ‘turkus’ jest beznadziejny, prawie nie oddaje koloru, nawet na bazie oddaje minimum koloru… a szkoda. Ciężko uzyskać nimi jakiś konkretny efekt kolorystyczny'. …same wytłoczki z cieniami są przyklejone na jakimś miękkim kleju, wiec gołym okiem da się zauważyć ‘prace’ wytłoczki przy nabieraniu cieni. Akurat to nie jest jakiś wielki problem, a nawet czasami plus, jeżeli : primo – wytłoczki sa z metalu , a powiedzmy ze będę chciała kiedyś zdepotowac cienie i włożyć do magnetycznej paletki. Na chwile obecna odkładam te cienie do szufladki i dam im jeszcze jedna szanse za jakiś czas. Nie wiem czy trafiłam na jakiś dziadowski egzemplarz… więc przy najbliższej okazji sprawdzę w Naturze tester, a nawet może kupie sobie jakaś dwójeczkę, albo single…

DSC00044

1 komentarze:

  1. Śliczne kolorki na lato.
    Szkoda że tak słabo wypadają.

    OdpowiedzUsuń