Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 14 maja 2011

Ziaja top 5

Eye_on

Kto z nas nie zna Ziaji ? Nasza Polska firma z asortymentem całkiem niezłych kosmetyków o niskiej cenie. Żyć i nie umierać. A każda/każdy z Nas ma swojego ulubieńca. Moimi są:

Seria MASŁO KAKAOWE

klikfoto_shop_c9eb9edklikfoto_shop_949c2aeklikfoto_shop_900ea4f

balsam do ciała

Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Zawiera masło kakaowe, witaminę E i prowitaminę B5 (D-panthenol).
Działanie
Głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania.
Wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek.
Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości.
Efekt
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny.

masło kakaowe spray

Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry.
Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium

Działanie

  • Przyspiesza proces opalania się skóry.
  • Doskonale poprawia naturalny koloryt.
  • Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka.
  • Zapobiega nadmiernej utracie wody.

Sposób użycia
Preparat nanieść równomiernie na skórę. Stosować przed opalaniem. Pamiętaj, ze w celu zabezpieczenia skóry przed szkodliwym działanie promieniowania UVA i UVB w trakcie opalania należy stosować emulsję o odpowiednim faktorze SPF z serii Sopot SUN

emulsja do twarzy i ciała

Nawilżająca emulsja do codziennej pielęgnacji skóry normalnej i suchej.
5% oleum cacao 50mg/1g
skoncentrowana moc działania
polecany również przed opalaniem, także w solarium.
naturalny aktywator opalania

DZIAŁANIE

  • Delikatnie natłuszcza i wyraźnie zmiękcza skórę.
  • Zmniejsza przez naskórkową utratę wody.
  • Sprzyja poprawie kolorytu i powstawaniu równomiernej opalenizny.
  • Wygładza skórę oraz likwiduje uczucie szorstkości.

Moim okiem:

Uwielbiam tą serię i zaczynam stosować ją od początku sezonu przygód ze słońcem, do późnej jesieni. Zawsze mam jedno opakowanie balsamu w pogotowiu. Sam balsam ma taką konsystencję która nie wszystkim pasuje – bardzo treściwy, chociaż nie sprawia problemu przy smarowaniu, wchłanianie jest szybkie. Zostawia lekko tłustawą warstewkę – w przyjemnym tego słowa znaczeniu. Lubię efekt po rozsmarowaniu – skóra jest błyszcząca, napięta, zdrowo wygląda, nie powodując uczucia tłustości – jednak w gorący dzień nie polecam siadać z posmarowaną nim skórą na plastiku, skaju, skórze i innych bardziej lub mniej sztucznych siedziskach. Zapach – niedrażniący, charakterystyczny dla całej serii. Ktoś na KWC napisał że nie widzi poprawy kolorytu skóry – no cóż – to nie jest balsam brązujący – tylko jak masło kakaowe w czystej postaci pomaga uzyskać i utrzymać ładniejszy kolor przy użyciu promieni słonecznych. Emulsja jest już mniej treściwa, lżejsza, jednak na twarz stosuję z pewną dawką nieśmiałości. Jednak właściwości emulsji są ciągle tak samo dobre jak jej brata – balsamu. Jedno opakowanie Sprayu starcza mi zazwyczaj na całą przygodę z opalaniem. Czasami dokupuję drugie opakowanie- ale to z tego względu, że moje koleżanki na wakacjach lubią mi go podkradać. Trzeba używać na filtry, bo sam nie zabezpiecza przed UV. A ta cena :)

Jak podbija sie kolor mojej skóry przy używaniu masła kakaowego ?

Kolor wyjściowy w chwili największej bladości…

Styczeń (WaWa- metro)/luty (PKP Mediolan) – sorry za głupią minę na tym drugim zdjęciu, ale spałam wtedy dwie godziny, zero makijażu bo na samolot na 6 rano mogłabym nie zdążyć :D

IMAG0053179693_1476302960752_1629066338_31005685_3831698_n

Środek lipca ( Trogir/Chorwacja)

62372_1354565397389_1629066338_30797662_3319013_n

Koniec sierpnia/początek września (Primosten/Chorwacja) – z moją cudowną asystentką.. :)

59184_1337721616305_1629066338_30764914_5592826_n59184_1337721656306_1629066338_30764915_3726398_n

Uprzedzam, nie leżę plackiem na słońcu.. No może pierwsze dwa dni, potem ile się da, siedzę w cieniu.

INTIMA

klikfoto_shop_0589201

kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym

codzienna higiena ochronna

Płyn z kwasem mlekowym do codziennej higieny okolic intymnych o zmniejszonym stopniu ochrony naturalnej flory bakteryjnej.

  • Przywraca i utrzymuje kwaśne pH miejsc intymnych.
  • Kwas mlekowy stanowi naturalną substancję antybakteryjną.
  • Delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości.

kremowa konsystencja
nie zawiera mydła
nie zwiera barwników
delikatnie perfumowana

Moim okiem:

Używam bo – fajne opakowanie, łagodzi stany zapalne – a ja mam problem z nawracającymi infekcjami nerek – a tutaj nie daleko do stanu zapalnego, niska cena, wydajny, łagodny zapach.

SERIA SOPOT

klikfoto_shop_adf7e0e

żel łagodzący po opalaniu

DZIAŁANIE

  • Łagodzi powierzchniowe podrażnienia skóry wywołane nadmiernym przebywaniem na słońcu lub opalaniem w solarium.
  • Skutecznie likwiduje skutki niedostatecznej ochrony skóry.
  • Działa uspokajająco i osłaniająco na naskórek.
  • Przynosi natychmiastową ulgę podrażnionej skórze.

Moim okiem:

Kolejna świętość w okresie letnim. Kupuję litrami – między innymi dlatego, że znowu wszyscy mi go podkradają. Prawdę mówiąc, miałam kilka żeli o podobnym działaniu i nie widziałam pomiędzy nimi różnicy – oprócz ceny – a tutaj cena jadalna. Po całym dniu na słońcu, nakładam grubą warstwą na skórze i czekam aż się wchłonie, a potem masło kakaowe – taka chwila relaksu. Żel zawiera składniki łagodzące: PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL) , KOMPLEKS WAPNIOWY , ALANTOINA, WITAMINA A, a rozsmarowywanie na podrażnionej słońcem skórze nie jest bolesne ( bo nie trzeba wcierać i masować ), chłodzi i ma żelową konsystencję. Czyli wszystko to co sprzyja podrażnionej skórze.

Seria Lipocell

klikfoto_shop_16da170

oliwka do masażu z kompleksem antycellulit

Preparat intensywnie ujędrniający.
Działanie
Delikatna oliwka do pielęgnacji i masażu ciała. Zawiera bogaty we flawonoidy ekstrakt z miłorzębu japońskiego oraz witaminy A, E i F regulujące przemiany biochemiczne zachodzące w skórze. Poprawia ukrwienie i wzmacnia strukturę skóry zapobiegając jej wiotczeniu.
Właściwości
Zapewniając pełną kontrolę nad zabiegiem masażu podnosi jego komfort.
Nie plami bielizny i jest wydajna w użyciu.
Efekt
Skóra jest odpowiednio odżywiona, napięta i bardziej elastyczna.
Objawy cellulitu są wyraźnie zmniejszone.
Regularnie stosowana, szczególnie do masażu, który powoduje skuteczniejsze działanie składników aktywnych, zmniejsza efekt "skórki pomarańczowej" i wyraźnie wygładza skórę.
Wskazania
polecana do pielęgnacji i masażu każdego rodzaju skóry z objawami cellulitu, również w gabinetach kosmetycznych i fizykoterapeutycznych

Moim okiem:

Duża butla oliwki do masażu – jasne ;) Tylko czasami się pompka psuje. Wykorzystuję ją do walki z siedzącym trybem życia – walka z cellu :P Wspomagam ją kilkoma kroplami olejku cynamonowego, czasami goździkowym, grejpfrutowym lub geraniowym. Używam do masażu bańką chińską. Najpierw pod prysznicem oliwkuję się solidnie, zasysam skórę banieczką i kręcę kółeczka od najdalszych miejsc położonych od węzłów chłonnych do najbliżej położonych – i tak kilka razy – 15-20 minut na partię ciała. Pierwsze efekty widać po tygodniu, dwóch. Oprócz tego, oliwka po kąpieli fajnie trzyma wilgoć. Przyjemny pomarańczowy zapach. Cena też niska jak na taką ilość – 500 ml. Kiedyś używałam oliwek w żelu dla dzieci, ale odkąd przesiadłam się na Ziajke, są lepsze efekty. Ta wydajność! Kiedyś z tej serii kupowałam żele anty cellu – niestety zostały chyba wycofane ze sprzedaży.

SERIA BLUBEL I MAZIAJKI

klikfoto_shop_b34ea1c

mydło pod prysznic jagoda porzeczka

efekt blubel
aromatyczne orzeźwienie
nawilżony naskórek
gładka i miękka skóra
Działanie
• Pielęgnuje, skutecznie zmiękcza i wygładza naskórek.
• Intensywnie nawilżaja skórę zapobiegając nadmiernej utracie wody.
• Zapewnia uczucie przyjemnego relaksu i aromatycznego orzeźwienia.
owocowa terapia skóry
ekstrakt jagoda – czarna porzeczka – zawiera duże ilości wit.C, witaminy z grupy B, karoten, rutynę, żelazo. Doskonale uelastycznia naskórek, poprawia kondycję skóry oraz wzmacnia jej naturalny system ochronny.
prowitamina B5 (D-panthenol) - intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia, działa kojąco i osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę.
gliceryna - substancja o działaniu nawilżającym, chroni skórę przed nadmierną utratą wody.
coco-glukozydy – substancje ochraniające skórę pochodzenia naturalnego (alkohole tłuszczowe z kokosa i glukoza z kukurydzy) . Skutecznie nawilżają i zapobiegają wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodne, idealne dla skóry dzieci. Przyjazne dla środowiska.

Moim okiem:

Zapachy, duże butle, fajna grafika i cena. Świetna seria. Pielęgnacja – no cóż, znam jedno mydło pod prysznic o super nawilżającym działaniu – i jego używam gdy ogarnia mnie wielkie lenistwo i zmęczenie przed nakładaniem ton balsamów nawilżających po kąpieli. W zależności od owocowego ekstraktu – różne właściwości – ale wszystkie zbliżone do siebie. A Ziajki i Maziajki stosuje też w okresie letnim, gdzie i tak już w skórę wmasowuję całą tonę nawilżaczy i natłuszczaczy. Mam do nich słabość :)

Macie jakiś swoich ZIAJKOWYCH ulubieńców ?

p.s. W obecnej chwili tworzę kolejnego posta o prasowaniu cieni.. w odpowiedzi na kolejną dużą ilość pytań Anetki ;) POZDR

6 komentarze:

  1. żel po opalaniu Sopot <3 genialny produkt! ma cudowny zapach i jest chłodzący, po prostu niebiańska ulga na skórze po opalaniu! kupiłam żurawinowo-poziomkowe mydło z Ziaji, ale jeszcze go nie używałam. kakaowa seria też wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam zapach kremu maslo kakaowe, ale mnie zapycha:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloker zdecydowanie warto polecić - działa najlepiej za bardzo niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, no i już odpisałam Ci na maila, trochę temu nawet, ale blogger płatał figle i nie mogłam zostawić komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam zapach kremu masło kakaowe, a jeśli @Agata Ma Nosa zapycha, to kup mydło pod prysznic - ten sam zapach, a na pewno nie zatyka :)

    Poza tym krem Calma HLC też jest wart polecenia, aa i krem tonujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie strasznie serią masło kakaowe,muszę sobie coś teraz z tej serii zakupic :D Ja uwielbiam serię Calma,świetnie łagodzi moje podrażnienia i uczulenia :)

    OdpowiedzUsuń