Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 5 maja 2011

Wyprzedaż - palety – BHcosmetics, Coastal Scents

Jejku, czy ci Amerykanie nie mogą mieć Dnia Matki wtedy kiedy my ?! Żartuje :)

Jest okazja żeby kupić fajne paletki z cieniami. Spotkałam się z porównaniem na YT właśnie balet z BH i CS – i wszystko wygląda dokładnie tak samo, jeżeli wierzyć recenzentce. Podejrzewam, że te wszystkie firmy mają tego samego producenta, tylko inne nadruki na opakowaniach. Ja już ostrzę sobie na te cienie pazurki :) Niestety przesyłka to koszt ok 25 dolarów ( a kurs dolara nieco spadł..), więc jeżeli ktoś byłby chętny na zakup, walcie do mnie śmiało, żeby zrobić zbiorówkę.

Promocja trwa do 6 maja :(. Takie duże gotowe paletki ( jak na pierwszym zdjęciu) w różnych wariantach kolorystycznych możecie kupić za 15-18 dolarów ( w promocji), a takie PRO 6 i PRO 15 z cieniami już dołączonymi do zestawu ( same wybieracie kolory) za 13 i 23 dolary , pojedynczy wkład 2,5 dolara. >>BHcosmetics.com<<

13_118_1

Recenzje z YT

Judy miała też recenzję na temat PRO 6 i PRO 15 , ale niestety nie potrafiłam odszukać tego filmiku na jej kanale.

A na CoastalScents zniżka 30% do piątego maja , czyli ostatnia szansa :) Przesyłka – też ponad 25 dolców za dwie palety w najtańszej opcji.

1 komentarze:

  1. zajrzyj na shoko.pl tam mają takie paletki z jeszcze innej firmy ale po 50 zł ;) mam i jestem zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń