Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 9 maja 2011

Sunshine Award

sunshineaward1

Wielkie dzięki za wyróżnienie dla Rebellious lady , Beauty Freak i tout ce que j'aime :) Jest mi przeogromnie miło, bo to moje pierwsze wyróżnienia :D YAY !!

Zasady zabawy są następujące:

1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award onto 10 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let the nominees know they have received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

6. Write what makes you happy.

Moi nominowani:

1. Fashioned in Finland -za sporą dawkę ciekawostek - because of the large dose of cosmetic curiosities

2. The Makeupholic... – za multikolorowe makijaże oczu – because of large number of inspire multicolor eye make-up

3. Agata ma nosa – za sporą dawkę recenzji kosmetyków od marek mniej mi znanych

4. Azjatycki Cukier – za sporą dawkę azjatyckich ciekawostek

5. Co sroce wpadnie w oko – za sporą dawkę recenzji kosmetycznych – bardzo interesujących mnie :)

6. Mój mały wizaż – za piękne makijaże oczu i mój lokalny patriotyzm (rybnickie)

7. Na obcasach – za kilka recenzji kosmetyków na które się skusiłam i nie zawiodłam

8. Mineralne kosmetyki – za sporą dawkę wiedzy o minerałach i nie tylko

9. W kosmetycznym świecie – za sporą dawkę recenzji kosmetyków które na pierwszy rzut oka mnie nie interesują, a potem… mmmhh

10. Malinowy kuferek – za świeżynkowy blog, smaczną nazwę , na zachętę i mobilizację, oraz za parę świetnych tekstów – bardziej uporządkowanych niż moje ;)

Co mnie czyni szczęśliwą:

1. Zakupy – a najbardziej te kosmetyczne i udane, albo te w wyjątkowo niskiej cenie

2. Spotkania na szczycie – ze znajomymi, tymi rzadziej widzianymi i tymi często widzianymi , poznawanie nowych ludzi, pogaduchy

3. Czytanie - Neil Gaiman i Terry Pratchett – za przeniesienie fantastyki, bajki i SF w teraźniejszość ( albo odwrotnie )

4. Gotowanie i jedzenie – jestem makaroniarą, a z pomidorem w roli głównej mogłabym napisać 1001 przepisów, pieczenie ciast i ciastek –pestka :)

5. Słońce – jestem ciepłolubna i mimo czasami narzekam ze jest za gorąco albo że ślepi – mhh tęsknię za dużą ilością słońca

6. Woda- pływanie, długie kąpiele, prysznic, wiosenny ciepły deszcz, sesja w jacuzzi z lampką %, woda mineralna na lekkim gazie doustnie ;)

7. Nauka rzeczy z pozoru dla mnie trudnych – jestem wtedy nie tylko szczęśliwa ale i dumna :) że jednak coś weszło do tej mojej głupiej głowy :)

8. Jazda – na rowerze i samochodem – mimo że nie mam ciężkiej nogi, sprawia mi przyjemność samodzielne gnanie przed siebie

9. Muzyka - jakoś bez niej nie umie żyć, jeśli muza - to prawie w każdej postaci :) grunt ze melodyjnie :)

i wiele innych.. Uśmiech ale o tym może kiedy indziej Uśmiech

3 komentarze:

  1. dziękuję :*


    patrzę na zbiorowe zamówienie ze skin fooda, wlasnie zamawialam od rubyruby - szkoda, ze nie weszlam wczesniej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, mialam ci napisac ze zostalas otagowana, ale jakos nie mialam czasu :)

    a jak bedziesz robila zamowinie, daj znac :) moze wiecej probek dostaniemy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle, dopiero zauważyłam komentarz, że zostałam otagowana :) dziękuję bardzo, a szczególnie za te "świetne teksty" :))

    OdpowiedzUsuń