Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 1 maja 2011

Pigmenty - rozdanie/giveaway – mieszanki by shinodka

Review

Przeglądałam sobie dzisiaj zdjęcia na komputerze i starałam się wybrać temat na kolejnego posta. Miało być lakierowo, potem podkładowo. Ale będzie trochę giveaway’owato :) Mam kilka powodów, żeby coś rozdać:

  • zaczął się maj – maj mój ulubiony miesiąc, ze względu na to, że mam urodziny, że czuć wiosnę pełną parą, że coraz bliżej do lata. Zresztą, miesiąca Maja nie da się nie lubić :)
  • mój blog zyskał 50 obserwatora :)
  • mam ochotę wyżyć się kreatywnie
  • mój projekt-kreska został przyjęty całkiem, całkiem – mimo braku nagród – wszystkie dziewczyny się starały. Ale nauczyłam się także przy tym projekcie paru przydatnych rzeczy na temat organizowania internetowych eventów.
  • i tysiąc innych mniejszych/większych powodów – którymi nie chcę Was zanudzać.

Co wam chcę dać?

Pigmenty własnoręcznie mieszane – jakość, jak to minerały, bez bazy się nie obejdzie. Możecie być pewne że w składzie znajdą się tylko pigmenty dopuszczone do użytku w okolicach oczu. Więc, nie powinno być żadnych podrażnień. Ile? Całkiem spora odsypka w malutkim woreczku strunowym.

Co, jak i z czym to się je?

Nie chcę, żeby to był typowy giveaway. Wszystkie chętne, zgłaszać się w komentarzach pod postem ( czyli napisac cos w stylu – ‘ ja chce wziąć udział’ ) i podać maila – będzie mi później łatwiej tym wszystkim zarządzać. Szczęśliwcy będą wylosowani wśród całego grona chętnych. Nie musicie umieszczać mojego bloga w blog rollu, nie musicie pisać postów o rozdaniu – ale jeżeli to zrobicie, będzie mi bardzo miło. Jedynym moim wymaganiem , oprócz samego zgłoszenia, jest obserwowanie mojego bloga – czyli musicie być obserwatorami :) sure, sure :) Zgłoszenia zbieram do dnia moich urodzin – 10 maja – do północy. Potem nastąpi losowanie, ogłoszenie wyników i pozostałe procedury.

Nagrodą są trzy zestawy własnoręcznie mieszanych przeze mnie pigmentów.

  1. Nagroda główna – 10 woreczków z kolorowym pigmentem
  2. 2 Nagrody pocieszenia – po 5 woreczków z kolorowym pigmentem

Poniżej – przykładowe próbki kolorów. Ogólnie liczcie na mocne kolory i błyszczące drobinki. Może czasami jakiś mat się zaplątać – ale to mało prawdopodobne :)

DSC00016

DSC09985

Nowe mieszanki z ostatnich dni:

DSC00131DSC00138DSC00140DSC00152DSC00153

Czekam na dostawę nowych pigmentów i mik do mieszania :)

13 komentarze:

  1. Zgłaszam się :) Mój mail to wampirzycaluna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ale błyszczącee! chętnie przygarnę, zgłaszam się do giveawaya.
    mail: obojetnie_jaka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się

    blogkropeczka33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętna ;)

    katarzyna.tam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chce! obserwuje jako Smieti .
    smietana7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę ! rebelliouslady@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolory,więc i ja chętnie się zgłoszę :D
    milvee@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Owszem, obserwuję. I zgłaszam się (;
    marvoo@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pigmenty,pigmenty im nie oprze się nawet święty

    Obserwuje jako AW

    e-mai wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. no to ja też się zgłaszam :)
    obserwuję jako ada.
    adastrzyza@gail.com

    a ja mam urodziny 14 maja :) ajś piękny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuję jako SheWoman
    shewoman.blog@gmail.com

    p.s. również uwielbiam ten miesiąc, ja urodziny mam 21 maja :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się zgłoszę :)
    Oczywiście najpierw najlepsze, choć przedwczesne życzenia urodzinowe - góry najwspanialszych kosmetyków i cudownych pomysłów (takich jak ten ;)) )

    ania.korzeniewska@o2.pl


    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń