Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 17 maja 2011

Ogłoszenia parafialne

Dzisiaj o wszystkim i o niczym. Jestem w trakcie edytowania kolejnego postu o pracowaniu i składowaniu cieni. Wymaga o ode mnie trochę roboty – czyli wyszukiwanie i sprawdzanie sklepów, alternatywne spojrzenie na palety i składowanie cieni, metody DIY "’zrób to sam’ z tego co możecie dostać w polskim przeciętnym sklepie za sumę mniej niż 20-25 zł ( taką granicę sobie przyjęłam.

Dodatkowo dziewczyny które wygrały u mnie Giveaway’a – paczuszka jest jutro wysyłana … miało pójść dzisiaj – ale się nie wyrobiłam :/ Na zdjęciu poniżej wszystko posegregowane, opakowane – tylko jeszcze koperta, stempelek i fruuu :) – zeszytu nie dostaniecie – to mój ‘myślnik’ – pomagacz w zapamiętywaniu szalonych pomysłów

DSC00006

Informacja dla dziewczyn biorących udział z zamównieniu zbiorowym SKIN FOODA. Paczuszka w drodze - z powodu dużej ilości produktów – mamy darmowy tracking- czyli śledzenie :

Nr paczki to RR413183135KR a link do śledzenia wklejony przez przesympatycznego Matta http://www.track-trace.com/post/

W ogóle sprzedawca był tak miły, że zwrócił mi 2 dolary za nadgorliwe ubezpieczenie paczki – widzicie, jakoś mam ostatnio uprzedzenie do firmy kurierskiej EMS – u nas działa pod nimi POCZTEX. Ostatnio zamawiałam z Chin telefon – po dwóch miesiącach doszła pusta paczka, teraz czeka mnie kolejny miesiąc czekania na rekompensatę pieniężną – że względu że to przesyłka międzynarodowa. Jednak nie mam zastrzeżeń do strony polskiej… w ogóle sprawa – temat rzeka :)

Paczka od RubyRuby76 dzielona na pól z Anetą – paczka niby poszła, ale bez śledzenia – mam nadzieje, przyjdą tak samo szybko jak od Ideaseller_kr i zinopark – mniej więcej 8 dnia od nadania :)

Z innej beczki: ostatnio zaczęły do mnie spływać pieniążki ze zleceń i zamówione wcześniej paczki. Wiec w maju niecierpliwie wypatruje każdego dnia listonosza :) i sprawdzam konto.. dobry czas – bo lato tuż tuż i wyjazdów też sporo się szykuje… Sztokholm, WaWa, Trójmiasto i zagranica obowiązkowo ( cieple kraje ). Dodatkowo ..wesela .. :) wiadomo… też trzeba się w coś sensownego wbić, a niestety dosyć poważnie się zaokrągliłam wiec żadne wyszczuplające body nie pomoże mi aż w taki stopniu – szczególnie w cycu :(

Kupiłam kilka kiecek ( wynik zakupów z mamą) – powód: 5 raz nie wypada iść w dyżurnej kiecce!!!– a potem i tak na co dzień chodzę na sportowo- i kilka dodatków również nabyłam. Mój najsłodszy zakup ….– powód zakupu - bo w mojej starej torebce poszedł mi łańcuszek. W ogóle da się gdzieś dokupić taki łańcuch z karabinkami do torebki ??! Zdjęcia nie oddają urody tego cuda – a można zobaczyć w MOHITO.

DSC00010DSC00012

Spłynęły też moje paczki z Korei – ale nie te ze zbiorowego zamówienia. Co będę testować?

Sleeping mask – maseczki na noc – bardzo zainteresował mnie ten patent :)

Mascara Remover – po pierwszych testach wypada mega :)

Sheet Mask z Beauty Friends – maseczka w formie ‘prześcieradełka’ z otworami - można straszyć – ale fajna alternatywa dla zwykłych maseczek. Zamówiłam dwa zestawy po 15, dostałam parę gratisów. Mam kilka rodzajów masek – głównie rozjaśniające ( mam nadzieje, że głównie przebarwienia) i zwężające pory, ale znajdzie się też kilka witaminowych i regenerujących. Fajna sprawa :)

Plasterki na nos NESURA – miałam już ich kilka z gratisów z poprzednich zamówień – i są fajne. Czekają tylko na najcięższy test – nos mojej mamy – moja siostra która uwielbia wyciskać- wiem, wiem – mówi że to taka truskaweczka – wiadomo :P

DSC00017DSC00018DSC00024DSC00025

No i ostatnia seria zakupów w drogerii Natura… Skorzystałam wracając z Chorzowa z ostatniego przed latem zabiegu depilacji laserowej. W mojej okolicy najbliższy sklep Natury jest w Kato, Rudzie Śląskiej i chyba w Jastrzębiu… Zahaczyłam o Plazę w Rudzie śl. i nabyłam:

DSC00028

BTW- w moim ‘pomagaczu’ spisałam sobie wszystkie najbliższe recenzje kosmetyków - wyszło materiały na 55 postów – pomijając porównania, dział DIY i inne pierdoły. W każdym razie, ostro opisuję i dzień w dzień tworze kilka postów na zapas, na wypadek gdybym gdzieś z domu wybyła - jak w najbliższy weekend który zaczyna się ocz czwartku od ‘trzaskania szkła i porcelany’ u młodej ( i prawdopodobnie u młodego – nagięcie tradycji;)) na szczęście - do końca tygodnia – dwudniowe wesele :) a później, jak bym cyk cyk, dieta ;)

OXOX

m.

6 komentarze:

  1. Ale kolorowe paczuszki! Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mogę się doczekać zarówno listonosza jak i tych wszystkich recenzji :) torebka śliczna... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cholera, a ja czekam na paczke od Ruby i wyslalal ja juz niby dawno temu - 5 maja, a 3 dni temu dostalam mejla kolejnego,ze wyslal:(

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Agata Ma Nosa - podobno od Ruby może iść paczka nawet 3 tyg :/ to mniej optymistyczna wiadomość... większy sklep, większe możliwości, więcej czekania :/ a całkiem fajne rzeczy mają przyjść :)

    @ Rebellious lady - spodziewaj się największej paczuszki (różowej):) jutro idzie poleconym :)

    @SheWoman - dodałam ci małe co nieco - w ramach urodzin :) a torebka - mimo, że kocham bluzy i t-shirty - nie mogłam się oprzeć - na żywo wygląda lepiej :) dodatkowo w C&A ( chyba ) kupiłam opaskę w podobnym stylu z fajną kokardą :) ostro ( z mizernym skutkiem) pracuję nad zmianą stylu - jakby nie bylo 27 lat w papierach jest :/ p.s twoja paczuszka jest ostro fioletowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. PS @ Agata Ma Nosa - póki co sie nie martw, myślę że gdyby coś złego się stało ( nie daj boże ), jak napiszesz do ruby, ona jakoś ci pomoże. Wydaje mi się, że Koreańscy sprzedawcy dbają o klienta z pełnym szacunkiem... na cwaniaków mamy oko - najwyżej zrobimy bojkot ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochana :* również kocham bluzy, ale czasami lubię wyglądać jak kobieta i mam słabość do kokardek ;) to chyba taki sentyment z dzieciństwa kiedy to paradowałam z kokardami we włosach :))

    OdpowiedzUsuń