Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 11 maja 2011

Haulowo zakupowo

Web

Dzisiejszy dzień obfitował w nowe nabytki. Dzień zaczęłam od nowinki którą przyniosła moja mamuśka. A konkretnie zahaczyła o Biedronkę ( a tam akcja kosmetyczna o której na śmierć zapomniałam ), po czym , przy okazji odbierania popołudniu siostrzenicy z przedszkola z Żor, też zagadnęłam. Podkłady wymiecione – został jeden tester ?! Zastanawiałam się nad lakierami z Eveline, ale w końcu zrezygnowałam na rzecz maseczek, tabletek ze skrzypem i serum do rąk. Chyba nawiedzę inne Biedronki w okolicy przy okazji :)

Poniżej zakupy mamuśki - fajne opakowania :)

DSC00007

Moje Biedronkowe zakupy :D

DSC00008

Od Biedronki to już rzut beretem do chińczyka – znaczy Centrum Chińskiego w Żorach – a tam – ojej – może w końcu się nauczę… 4 zł – opakowanie :D

DSC00012

I w miedzy czasie przyszła do mnie paczuszka o której zapomniałam. Nowa dostawa mik i tlenków z TKBtrading :) 21 jeden paczuszek z kolorowymi prochami i dwie duże z białą bazą… cholercia, tylko zrobiłam błąd i jedną paczuszkę z prochem/miką zamówiłam dwa razy – a miałam zamówić nową dostawę woreczków, bo stare się kończą.. ;/ i jak ja będę mieszać ?!

DSC00016

i na koniec DLA WSZYSTKICH LAKIEROMANIACZEK wklejam linka do pewnego bloga, gdzie kobitka miesza takie pigmenty i inne lakiery między sobą żeby otrzymywać nowe kolory :)

http://drfrankenpolish.wordpress.com/

Teraz pozostało zabrać się za testowanie :D i czekać na pozostałe paczki :)

6 komentarze:

  1. czekam na recenzje kremu do rak biedronkowego, faktycznie maja ladne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie produkty biedronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania BeBeauty żywcem jak te Tołpowe... to o czymś świadczy ;)

    a woreczki (strunowe?) kupisz w każdym szanującym się papierniczym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania wyglądają zachęcająco :) czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie by się skrzyp przydał. ale jak już wspominam na co drugim blogu- w tym miesiącu jestem BEZ-KA-SY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są teraz opakowania BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń