Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 11 maja 2011

Giveaway pigmentów – ogłoszenie wyników

 

Zgodnie z komisją gier…  a tak na serio, za pomocą rączki mojej cudownej asystentki – siostrzenicy Maji – wylosowałam trzech szczęśliwych zwycięzców. Dodatkowo, moja asystentka – rezolutna czterolatka – chciała losować jeszcze raz, tak więc przyznałam całkiem niespodziewaną  trzecią nagrodę pocieszenia :)

I teraz chwila napięcia.. pierwszą nagrodę otrzymuje……

1

Buntowniczka Rebellious lady !!! – przyznajemy 10 woreczków prochów :D

Pierwsza nagroda pocieszenia wędruje do….

2

Ady!!!  Ada myslisz, ze ten mój pigment się nada ? – sorry, nie mogłam się powstrzymać, jeżeli to ci przeszkadza, edytuję :) – 5 woreczków prochów przyznaję.

Kolejna kandydatka toooo…..

3

Tajemnicza ‘obserwatorka’ AW.. anna, alina, alicja ?  nagrodę przyznaje warunkowo, bo nie jestem dodana  do obserwatorów – może to błąd – ale to był mój jedyny warunek.

 

I kolejne 5 paczuszek prochów wędruje do….

4

SheWoman !!!  Kobitko, będziesz miała cos nowego to przetestowania ;)

Dziewczynom gratuluję, maile i listy pójdą tuż, tuż :)

Ps. każda z was otrzymuje kolorowy pigment z mieszanki tlenków i mik o wadze od 0,5 do 1 grama :) – w zależności od dostępności koloru :)

10 komentarze:

  1. Gratulacje!!!

    p.s. widze ze i ja bylam blisko wygranej ale niestety nie udalo sie . przekornie powiem ze jesli ktos nie ma szczescia w grze ma szczescie w milosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, Smieti też w to wierze :) tylko że ja nie mam szczęścia ani w jednym ani w drugim :) no cóż, nadzieja matką głupich :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Było blisko :)
    Wiem,że już sostałaś wyróżniona,ale wyróżniam Cie po raz kolejny ;)
    http://milve87.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. no coś ty, bardzo ładny rym :)
    podziękuj siostrzenicy w moim imieniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! wygrałam :))) (pierwszy raz w życiu) a już myślałam, że te wszystkie maszyny losujące mnie nie lubią ;) to będą moje pierwsze pigmenty, więc tym bardziej się cieszę, że będę mogła je przetestować :)) zabieram się za pisanie maila i ślicznie dziękuję Tobie oraz cudownej asystentce :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak blisko w pierwszym losowaniu -.- Ale gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaaa! Wygrałam! Ale mi poprawiłaś humor :)
    Szczerze mówiąc to będzie pierwsze spotkanie z pigmentami, już nie mogę się doczekać!
    W takim razie czekam na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!:):)A co do grzesków jeśli postanawiasz poprawę zostaną odpuszczone:D:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :). Skład zostanie opublikowany z recenzją, a kosmetyki dostałam do recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń