Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 11 kwietnia 2011

SkinFood Peach Sake

Web

Dzisiaj spotkała mnie mała niespodzianka… Przyszły do mnie 2 paczuszki z Korei :) Jejku, się ucieszyłam! Tym bardziej, że nie spodziewałam się przesyłki w tak krótkim czasie. Paczuszki zostały wysłane 3/4 kwietnia, a na aukcji na Ebay’u było zaznaczone, że przesyłki do Polski mogą iść nawet 20 dni.. a tutaj już w moich rączkach ;) A oto moi wybrańcy:

DSC09987

Szukałam na allegro serii ze SkinFood’a Peach Sake, ale ceny ogólnie mocno przesadzone itp itd…Podobno ta seria dobra jest do skóry takiej jak moja – duże pory, przetłuszczająca się – ogólnie, dosyć problemowa. Jejku jak ja lubię testować takie nowości :)

SKIN FOOD Peach Sake Serum

DSC00004

“Wzbogacone serum w witaminę C oraz ekstrakty z brzoskwini i sake. Zwęża pory i kontroluje wydzielanie sebum.”

Pięknie pachnie – lekko alkoholową brzoskwinką, ma fajną konsystencję, taką wodnistą, której prawie w ogóle nie czuje się na skórze. Po pierwszym zastosowaniu – no a jak, nie wytrzymałam – jakiś mega efektów nie było widać, ale to jest produkt przeznaczony do długotrwałego stosowania. Buteleczka szklana, stylizowana na tekturkę lub bambus zakrętkę. Poużywamy, zobaczymy czy to jest faktycznie cudo. Póki co, wrażenia pozytywne. Na PinkMelonie – 105 zł, na Ebay’u – ok 41 zł – w tym wysyłka ( 3 dolary)  z gratisami :)

SKIN FOOD Peach Sake BB Cream 2 Natural Beige

DSC00011

“Krem lekko koloryzujący odpowiedni dla cery tłustej. Zawiera ekstrakty z brzoskwini i sake, które mają działanie regulujące wydzielanie sebum i zapewniają matowe wykończenie. Krem zawiera filtry przeciwsłoneczne SPF25 PA+.
Zwęża pory i wyrównuje koloryt cery. Ma długotrwałe działanie matujące.”

Znowu pierwsze co mi się nasuwa na myśl, to piękny zapach – jak wyżej – lekko alkoholowa brzoskwinka :) bardziej wodnista konsystencja niż w innych BB Cream’ach które posiadam, ba!, mogę stwierdzić, że najbardziej wodnista, ale za to moim zdaniem ma najbardziej matujący efekt. Przeraża też brzoskwiniowy kolor, ale jak rozsmarowałam na twarzy, kolor idealnie się stopił z kolorem skóry. Dodam, że moja skóra jest oliwkowa, z dużą ilością żółtego pigmentu, więc ta brzoskwinka nie robi mi krzywdy. Jedni narzekają na pompkę, którą jest ciężko dozować kremik, inni narzekają na krycie – bo nie jest powalające. Ja, z pierwszego testu jestem zadowolona, skóra się fajnie ujednoliciła, mimo że widać jakieś czerwone plamki. Wychodzę z założenia, że zawsze mogę doprawić się albo korektorem, albo podkładem/pudrem mineralnym. Poniżej przedstawiam porównanie kolorystyczne z innymi BB Creamami – SF to mój mój nowy Peach Sake BB Cream. Koszt na PinkMelonie – 85 zł, na Ebay’u ok 30 zł! + darmowa przesyłka i gratisy!

DSC00014

DSC00020

SKIN FOOD Peach Sake Silky Finish Powder

DSC00006DSC00009

“Puder pozostawia skórę gładką i czystą dzięki zawartości pudru z silicy oraz technice produkcji tego pudry. Zawiera ekstrakty z sake i brzoskwini, które matują skórę.”

Ma śliczne, solidne opakowanie. Mimo, że wydaje się, że jest tylko z tekturki, tak naprawdę samo wieczko to mocny papier, reszta to solidny, opalizująco na różowo! żółty plastik. Dodatkowo słodka, mięciutka gąbeczka, no i znowu ten zapach :) Poszłam za ciosem i kupiłam kilka produktów z jednej serii – a co tam! Podobno Sake jest dobre do pielęgnacji skóry z rozszerzonymi porami– używany oczywiście zewnętrznie jako tonik. Ale wracając do tematu, puder jest transparentny, niesamowicie drobno zmielony, ładnie matowi i powoduje takie mhhh jakby rozprasowanie skóry, no i co nieco ukrywa te wredne rozszerzone pory ! Koszt na PinkMelonie - 85 zł, Ebay -koszt ok 45 zł + darmowa przesyłka i gratisy.

THE FACE SHOP Black Head Ex nose clay mask

DSC09989

“Maseczka peelingująca z glinką na nos. Kosmetyk został stworzony po to by głęboko oczyszczać skórę nosa oraz rozpuszczać i usuwać wągry. Zawiera ekstrakt z morwy, czarnego ryżu i łez hioba, które znane są również ze swojego działania przeciwstarzeniowego.”

Klej do zaskórników/wągrów – to pierwsze skojarzenie jakie mi się nasuwa. Konsystencja mocno klejąca. Dzisiaj wieczorem przeprowadzę pierwsze testy usuwania zaskórniaków z mojego nosa, brody i może czoła… Efekty na innych blogach są całkiem obiecujące, wiec liczę na tą maseczkę :) Poniżej mała próbka :) na PinkMelonie – 40 zł, koszt ok 18 zł na Ebay’u + darmowa przesyłka i gratisy :)

DSC09992

GRATISY!!!

DSC09999

Płatki oczyszczające na nos, dwie różne próbki kremów ze SKIN FOOD’a pod oczy i dwie próbki Aloesowego BB Cream’u ze SKIN FOOD’a ;) będzie co testować.

Sprzedawcy u których robiłam zakupy

- bb cream, puder, maseczka - ideaseller_kr

 - serum - zinopark

6 komentarze:

  1. Rzeczy trudno dostępne cieszą sporo bardziej, niż te z Rossmannów i tak dalej :)) gratuluję zakupów! Możesz zdradzić nick sprzedawcy z eBay'a?

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze mała prośba - edytuj link do mojego bloga w swoim blogrollu (w sensie usuń i dodaj na nowo Na obcasach) - będę wdzięczna :) no i w ogóle dziękuję, że link do mojego bloga tam jest :))

    PS. Zaskórniaki to co najwyżej w portfelu... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za podpowiedz dotyczącą zaskórniaków :) to takie moje słówko problemowe ;) Wszystko edytowałam i działa poprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy :) zazdroszczę zwłaszcza tego sypkiego pudru <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info nt sprzedających :)) oraz: nie ma za co :) też mam kilka takich problemowych słówek... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze próbowałam znależć na blog jakis kontakt do Ciebie ale nic nie widze... hmmm i nie wiem czy rzuciło mi się na oczy czy nie podałas :)


    gdybys mogła się do mnie odezwać byłabym bardzo wdzięczna, chciałam Cie o cos zapytać:) pozdrawiam

    mój meil: blogkropeczka33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń