Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 7 kwietnia 2011

Pigmenty do zadań specjalnych…

Eye_on

Pigmenty TKB – Planetary Sampler, ELF Eye Transformer

Każdy z nas ma czasami ochotę zaszaleć z kolorami na powiekach, ale nie każdy z nas posiada kolekcję cieni w każdym kolorze tęczy. A ja mam rozwiązanie.. A wydajność na kupę lat!! i to praktycznie za bezcen :) Szperając po Internecie w poszukiwaniu fajnych mik, sypańców, pigmentów za ‘bezcen’ trafiłam na stronę TKBTrading i popadłam w nałóg… Moje pierwsze zamówienie z tej strony to zestaw podstawowy POP ( nie wiem czy jeszcze istnieje) – zawierające podstawowe kolory błyszczących mik dające możliwość mieszania swoich własnych kompozycji kolorystycznych wg gotowych przepisów , bądź to z głowy wg własnej inwencji ;)… oj, ile to mi zajęło wieczorów, uzbierała się spora kolekcja… ale też w oko wpadły mi tzw sparksy i kolekcja planetarna.. no i następnym zamówieniu padło na kolekcję planetarną, z myślą o tym że dodam dodatkowej pikanterii do już gotowych moich mieszanek. Po rozpakowaniu paczuszki, okazało się, że pigmenty szkoda wymieszać z innymi cieniami, a po prostu można nałożyć je już na pomalowaną powiekę :) mówię wam, fajna sprawa, a efekty…UUUUU….

Moja kolekcja planetarna do zadań specjalnych to ( od lewej do prawej ) :

Travel to Mars, Travel to Neptune, Travel to Venus, Travel to Jupiter, Travel to Earth, Travel to Pluto, Travel to Mercury..

DSC00024

Dodatkowo z czystej ciekawości zamówiłam: Starlight green, Blue Sparks!, Purple Sparks!. W mojej pierwszej przesyłce zamówiłam Gloden Sparks!, i prawdę mówiąc, są dokładnie takie same jak złoty brokat do ciała z Inglota za dużo niższą cenę… tak więc, stwierdziłam, że za taką cenę zobaczę inne drobinkowce :) i nie żałuję…

DSC00027

Od lewej: Mars, Neptune, Venus, Jupiter, Earth, PlutoDSC09986

Od lewej: Jupiter, Earth, Pluto, Mercury, Starlight Green, Blue Sparks!, Puprle Sparks!

DSC09987

Wszystkie zostały nałożone na bazę ( od góry do dołu): Catrice Gel liner – Black Jack with Jack Black, ELF mineral eyeshadow primer, NYX JUMBO Eyepencil in Dark Brown, NYX JUMBO Eyepencil in Milk

DSC09988

Można zauważyć, że są to kolory które swoją urodę ukazują dopiero na ciemniejszych cieniach, na gołej skórze za to dodają delikatnego rozświetlenia w kolorze.

DSC09999DSC00005

Osobiście dla mnie totalnym niewypałem z tej kolekcji jest Travel to Mercury – miedziany – nie mam zielonego pojęcia dlaczego znalazł się w kolekcji – rozumiem – Merkury jako planeta jest czerwony/miedziany – ale sam pigment nie ma żadnego efektu interferencyjnego, jak jego bracia.. no coż…

Pigmenty, jak wszystkie miki, na bazie trzymają się całkiem porządnie, nie ma na co narzekać, a 9 dolarów za 7 woreczków o pojemności pigmentu jednej łyżeczki do herbaty.. jak to się mówiło za czasów mojej młodości … TO SIE KALI ( to się opłaca )

Kolejny kandydat, bardziej znany ELFowy Eye Transformer… Kolory – 4 – dodatkowo prasowańce, z pędzelkiem w pudełku. Na początku użytkowaniu wydawało mi się, że cienie są za bardzo sprasowane, zbyt twarde, ale dobrałam odpowiedni pędzelek z sztywniejszym włosiem i malowanie poszło jak z płatka. Moim zdaniem, jest to wersja transformera dla bardziej leniwych, opornych, wygodnych – widziałam też podobne ze smashboxa- cena ELFa to 3,5 Funta – bez szału, ale produkt naprawdę fajny. Kolory to: opalizująca zieleń, złoty/brzoskwiniowy, róż/czerwień, niebieski. Są one troszkę bardziej pastelowe – czytaj bardziej bielące niż ich bracia z TKB.

DSC00008DSC00012

Pędzelek z opakowania w porównaniu z NYXowym Milkiem

DSC00015

Na bazach, jak ich bracia z TKB. Zdjęcia w świetle zimnym i ciepłym.

DSC00020DSC00021

Ja najbardziej lubię stosować zielenie/turkusy i czerwienie/róże na brąz :) Efekt jest wtedy powalający.. kiedyś zrobię fotki … jak dostanę w ręce lepszy aparat i lepsze światło :)

Na dokładkę filmik ze swatchami z TKBTrading

0 komentarze:

Prześlij komentarz