Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 27 kwietnia 2011

Kreski fantazyjne

Dzisiaj krótko :) Teraz przedstawiam: Polka Dot Bikini ;) Egzotyczna – arabska kolorystyka, a kreska – nie kreska – trochę inaczej :D Nazwa z klimatem się trochę ale co mi tam :)

Użyłam:

  • ELF mineral eyeshadow primer
  • Pigmenty RHEA
  • Pigment Inglot 30 – kropki
  • pigment NYX Pearl Mania in Nude
  • Inglot Duraline
  • Blue Heaven Genius Kohl
  • cień Inglot Matte 351
  • Maybelline One by One

DSC00048DSC00050DSC00053DSC00056

Malinowa Przeplatanka

- trochę z innym tłem stosuję od czasu do czasu na imprezy. Tym razem zaszalałam bo do matowego jadowitego różu dodałam pigment opalizujący.. mogłam dodać też mikro brokatu… ale ! … Bardzo lubię tutaj połączenie różu i czerni w tej kresce.

Użyłam:

  • ELF Mineral Eyeshadow Primer
  • Inglot Duraline
  • Inglot Liquid Eyeliner
  • Maybelline One by One
  • cień Inglot Matte 351, Matte 794
  • cień NYX Single Vanilla Shimmer
  • TKB Travel to Mars pigment

DSC00061DSC00064DSC00065DSC00071

Obserwujcie:

2 komentarze: