Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 29 kwietnia 2011

Kreska- ‘codziennik’ – na zakończenie

Dzisiaj jest ostatni dzień projektu kreska – oficjalnie powinno skończyć się się w czwartek, ale ponieważ to moja pierwsza akcja, przymykam oko i uznaje dzisiaj – jako ostatni dzień :) Już mam pomysł na kolejną akcję/projekt, z tym że zasady będą już ostrzejsze i dodatkowo dojdą nagrody za kreatywność. Wstępny pomysł to 7 dni z kolorem – każdy dzień będzie miał przyporządkowany kolor, a nagrody będą przyznawane za wytrwałość i kreatywność – taki początkowy zamysł. Więc wszystkie chętne dziewczyny – szykować się – bo kolejna akcja gdzieś w okolicach czerwca-lipca – wiem, wiem, znowu kijowy okres jeżeli chodzi o posty – wakacje itp itd – ale prawdę mówiąc, czy ja kiedyś trafię na odpowiedni czas ? zawsze cos, no nie ?! sesja, święta, wakacje, dodatkowy projekt, zajob w pracy…. bywa.. Osobiście, jestem zła na siebie samą,że dałam ciała, że się po raz kolejny rozchorowałam w ciągu ostatnich 3 miesięcy i nie miałam siły zrobić makijażu, mimo tysiąca inspiracji i pomysłów w głowie.. LIPA…. ALE! nie wypadłam całkiem nieźle – ogólnie zaprezentowałam 6 kresek + plus dzisiejsza :)

Moje zdanie na temat projektu KRESKA:

Nie spodziewałam się takiego zainteresowania. To był całkiem luźny, ale też przyjemny projekt. I mimo tego, że początkowo wymagał sporo pracy, sprawił mi wielką przyjemność. Dodatkowo utwierdził mnie w przekonaniu, że zgodnie z moim wykształceniem, mogę pracować nie tylko jako grafik, ale także dobrze czuję się jako marketingowiec w organizowaniu eventów ;) ale sobie słodzę …. :P Pozostało mi wierzyć, że akcja/projekt przypadł Wam do gustu. W przyszłości mam zamiar organizować jeszcze takie projekty, szczególnie że uważam, że zwykłe giveaway’e są –dziwne – trochę jak granie w totka – a ja chciałabym dać coś ludziom którzy się starają. W każdym razie – planowanie kolejnej akcji w toku :) będę powiadamiać :)

Poniżej kreska którą stosuję jako dzienniak - taki mój minimalny makijaż oka na co dzień :) tak to wygląda u mnie :)

DSC00075DSC00076

i całościowo:

DSC00084DSC00091DSC00123DSC00126

Inspiracje których nie wykorzystałam, ale z którymi może jeszcze zrobię ‘coś:

__mascara_and_eyebrow2ne1clapyourhands294_xla96917_a566_10-costume4939741100_4e1cef8944_zLFI_KARAN7shu uemura painting gel liner and brush

5 komentarze:

  1. No ładnie... Cały tydzień a mnie brakło czasu, żeby zrobić porządne kreskowe zdjęcia :] bo ciągle coś... Projekt dobiegł końca, ale ja i tak wrzucę swój kreskowy post jeśli pozwolisz :P w weekend powinnam się z tym uporać.

    Sam projekt rzeczywiście wypadł bardzo fajnie, podejrzałam kilka ciekawych pomysłów, gratuluję! :)

    A odnośnie Twoich inspiracji - Gwen Stefani to klasyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100% z Viollet Gwen to klasyk. Moim zdaniem w każdym hobby nie zależnie czy jest to makijaż, czy jakiś sport powinno się zaczynać swoją przygodę od klasyków od podstaw.

    Jeżeli chodzi o program do obróbki ja mam swoje dwa sprawdzone i mi z nimi dobrze xD tylko nie miałam zbytnio czasu usiaść i zainstalować i po ustawiać tego drugiego.

    A teraz jeszcze względem kolejnej akcji, jak będziesz ją planować napisz wcześniej do mnie na maila na zasadzie w najblizszym czasie ruszy, a anóż podrzucę ci jakiś pomysł, bądź będę dokładniej śledzić twojego bloga by móc się do ów akcji zgłosić, bo prawdę mówiąc podobają mi się bardzo takie projekty, pomijajac przeciwieństwa losu jakie pojawiły się przy tym projekcie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kreska.

    Mieszkasz koło Rybnika? ;) Dopiero teraz zauważyłam to w Twoim opisie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne mozesz podpatrzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super dzienniak, jestem pod wrażeniem każdej kreski bo moje wypociny wypadają jeszcze dość marnie, a dzięki projektowi mogłam się napatrzeć na kreski do woli :)
    dzięki!

    OdpowiedzUsuń