Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 26 kwietnia 2011

Kresek propozycje dwie

Dzisiaj prezentuje kolejne dwie kreski z odrobiną koloru :) Jutro podejrzewam, że i więcej koloru będzie w samej kresce.

Pierwsza kreska – turkusowa miętka :)

Użyłam: Bazy z ELFa, NYX Preal Mania w kolorze Nude pod łuki brwiowe, Turkus – kolor własnej roboty z pigmentów TKB POP!, pigment TKB Travel to jupiter – rozświetlenie wewnętrznych kącików oka i roztarcie miętowo-turkusowych granic, krecha główna w wykonaniu Liquid Liner’a Inglota, linia wodna oka – kohl Genius Blue Heaven , tusz – wiadomo :)

DSC00014DSC00018DSC00019DSC00020DSC00027

Mocna Cytrynka

Słonecznie, energetycznie i z przytupem :) Sama krecha to inspiracja z teledysków Koreańskiego girlbandu 2NE1 ( czytaj jak 21 po angielsku). Niestety, nie znalazłam dobrego zdjęcia z tym typem krechy. Swoją drogą, dziewczyny z 2NE1 mają mnóstwo fajnych makijaży z mocną krechą :)

Użyłam: Bazy ELF’a, pigmentu Inglota – 29, pod łuk brwiowy – cienia Inglot Matte 351, Liquid Liner Inglota, Kohl Genius Blue Heaven na lini wodnej oka, maskara – wiadomo ;)

DSC00029DSC00040DSC00041DSC00043DSC00044

Lubię cytrynkę :) Mięta lepsza na co dzień w wersji bardziej extreme ;P

Obserwujcie:

10 komentarze:

  1. Pięknie,szczególnie ta podwójna kreseczka ;) Bardzo fajny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kreski są cudne! Ale całokształt podoba mi się bardziej w cytrynowym.
    Czekam na nowe! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te kreski tylko 2ne1 czyta sie nie (fonetycznie:tłent(y)iłan) tylko (tłeniłan)
    Też na początku tak myślałam ale slucham ich cały czas więc się przysłuchałam;) Mam nadzieję że się nie obrazisz;* P.S:Słychać to dobrze w FIRE;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, spoko, nie obrażę się, nawet fajnie się czegoś nowego dowiedzieć, napisałam tak orientacyjnie, żeby reszcie łatwiej było rozszyfrować tą nazwę :) ja na początku miałam spore problemy :) poza tym, w koreańskich teledyskach często robią sobie k-glish - że tak to nazwę ( cos jak ponglish -polsko-anigielski )... Polecam eatyourkimchi.com - music mondays :) Może stąd mój błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te kreski,a ta z cytryną bardzo orientalna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Ja też dołączam do akcji ;)

    Dopiszesz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopisze, ale jest akcja trwa do czwartku :/

    OdpowiedzUsuń
  8. spoko ;)

    ja już coś tam wrzuciłam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm piękne egipskie klimaty xD

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaa! żółciak jest prześwietny, taka żyleta prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń