Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 17 kwietnia 2011

Eyelinerowy week–ten lub następny

Review

Chciałabym zaproponować projekt: tydzień kreski na oku. Nie jestem pewna, czy zacznę już od poniedziałku czyli jutra, czy zaczynam od następnego tygodnia. Chciałabym znaleźć na blogach parę chętnych do tego pomysłu. Osobiście, bez eyelinera i tuszu do rzęs czuję się nago i pomimo to że mam na sobie np BB cream lub podkład… :) kwestia gustu :)

Co wy na to ?

Gel liner øjne

pozdr

OXOX

8 komentarze:

  1. proponuję się dołączyć do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie bez kreski na powiece ani rusz :D także z chęcią się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam maila :) i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam się bo i ja codziennie je noszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się czasowo nie załapałam, może bym się zmobilizowała do ćwiczeń - trudno, będę na pewno śledzić w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do zabawy :) Pomysł-REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń