Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 22 marca 2011

TOUR–Milan


trips, trips, trips around the world ...

that's mine...

Foto wspomnienie z Mediolanu. Wyjazd totalne spontaniczny – bo bilety były tanie… Intensywne dwa dni Uśmiech Styczeń w Mediolanie.. cholerka… wydawało mi sie, że to był luty, ale gmail prawdę ci powie Puszczam oczko niestety, mimo najszczerszych chęci, nic nie przywiozłam z Włoch ( kolorówki znaczy się ), chociaż w Bergamo na lotnisku jest salon Kiko… sorry … foto wspomnienia w toku…
Bergamo>>> lotnisko … pozdro dla naszej Anki z Rajana ;P
DSC00146
DSC00151
Hostel – czas rozpocząc weekend Szeroki uśmiech
DSCF1579aDSCF1586aDSCF1589
DSCF1614DSC00186a
Galeria Wiktora Emmanuela
DSC00197
Prada – wiadomo Puszczam oczko
DSC00194
sooo stylish... poszukujemy nowych trendów :D
DSC00233
Dzien drugi – w drodze na San Siro Szeroki uśmiech
DSC00276DSCF1637DSCF1692DSCF1629
Taurus dance ;D
DSCF1760a

Budapeszt bardziej mi się podobał...
Pozdro,

1 komentarze:

  1. Dzięki:) A ja lubię wszystkie mocne kolorki, więc używam wlasciwie wszystkich:)

    A co do Inglota to zgadzam się z Tobą, ma wiele naprawdę fajnych kosmetyków:). Ja dopiero niedawno zaczęłam przygodę z cieniami, a już wiem, że jeszcze wiele rzeczy zakupię:)

    OdpowiedzUsuń