Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 16 stycznia 2011

Catrice Brow Set


No i zakochałam się…kupiłam z głupa..a tu mile zaskoczenie… ostatnio intensywnie wyszukiwałam w internecie i w drogeriach dobrego produktu to ‘stylizacji’ brwi ( E.L.F, Urban Decay,Milani, Gosh) … nie cierpię kredek, nie umie się nimi posługiwać, nie trafiłam na dobra kolorystykę, wiec szukałam zamiennika w formie cieni … i znalazłam : ) na chwile obecna to moj ulubiony produkt do brwi : )

I bought it because I was curious.. and i fell in love : ) lately I was intensively googling for good styling brow product (E.L.F, UD, Milani, Gosh).. i hate pencils because i don’t know how use it correctly, haven’t found a good color, so i was looking for pressed o loose form..and i found : ) actually it’s my FAV for brows : )

DSC09993

Pudełko jest rewelacyjne. W sam raz dla kogoś kto sporo podróżuje, jak ja.

I love packaging. It’s great for someone who travel a lot – like me.

DSC09995

DSC00166

Produkt zawiera dwa cienie ( jaśniejszy i ciemniejszy) + lusterko w pierwszej części. Pod spodem jest mała szufladka z mini pęsetą i pędzelko-szczoteczką. Jak widać poniżej, mój pędzelek niestety jest powyginany, co zmniejsza komfort malowania brwi, ale na wyjazdach w zupełności można zrobić nim całkiem przyzwoity makijaż brwi. A pęseta – mało wygodna, ale idealna na szybkie SOS w trackie wyjazdu.

Catrice Brow Set contains two shadows ( lighter and darker ) + mirror. Under, you can find a little drawer with mini tweezer, mini angle brush with applicator like u can see in mascara. On pic below, u can see, that my brush is a little broken ( distorted ), but in home a can use regular angle brush, and when I travel, it’s not soooo bad…i have skilled hand ; ) Mini tweezer – to small, but ideal in SOS situations during the trip …

DSC09996

DSC09999

Podsumowując:

+ małe opakowanie ( ok 1,5 wielkości pudełka zapałek)

+ naturalne kolory cieni

+ trwałość

+ zawiera pędzelek, szczoteczkę, pęsetę, lusterko

+ eleganckie opakowanie

- brak wosku

- niewygodna pęseta

summarizing

+ small packaging ( about 1,5 size od match box)

+ natural shades

+ long lasting

+ contains brushes, tweezer and mirror

+ cool design

- without wax

- uncomfortable tweezer

Mimo braku wosku i niewygodnej pęsety… jestem w stanie dać 9/10 punktów za produkt. Dlaczego? Właśnie ze względu na kolor. Zawsze miałam problemy z dopasowaniem odcienia – za brązowy, za czarny, za ciemny, za jasny, za sztuczne.. a tutaj podkreślam brwi które wyglądają naturalnie i to przez cały dzień, a mimo braku utrwalenia woskiem, pozostają w nienaruszonym stanie. Dodatkowo, wreszcie zminimalizuje rozmiar mojej kosmetyczki wyjazdowej, a to wielki problem był dla dla mnie ; ) JUPI !!!

Despite the disadvantages… i give 9/10 points. Why? Color – it was always problem for me – too bronzy, too black, too dark, too light, too false… and finally i found natural color for my brows. After all day, they looks naturally, and even if I don’t use wax, it’s still looks perfect :) And extra point - I can finally reduce the size of my travel make-up bag :) Yupi !

Link do niemieckiego bloga ze swatchami / German-language blog link with swatches :)

>> http://www.pinkmelon.de/test/make-up-2/augen-2/augenbrauenstift-2/catrice-eye-brow-set.html

1 komentarze:

  1. this sure seems like a nice product :) thanks for the great review ^ ^

    OdpowiedzUsuń