Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 8 czerwca 2010



Witam! Witam!

Ktoś kiedyś powiedział, że jest tyle odcieni czarnego ile kolorów tęczy. Ja kocham czarny, kocham kolor :)
Zacznę od tego, że założyłam mojego Monochromka z czterech powodów:

1. PRIMO - lubię kosmetyki kolorowe

2. Jestem uzależniona od kolorów - kredki, farbki, cienie do powiek, chusty i szale - moja zguba

3. Może podszkolę się w moim angielskim - tym pisanym :) ale w późniejszych postach :)

4. Przewietrzę szuflady, poszukam skarbów o których zapomniałam :)

Hello !
someone once said that there are so many shades of black as colors of the rainbow. I love black, i love color :)
Why i'm bloggin?
1. primo - i love cosmetics
2. i'm color addict - crayons, paints, eye shadow, scarves and shawls - it's my ruin.
3. I work on my written English :P
4.I check & organize my drawers looking for treasures which I forgot :)

Na dniach wystawię posty ze swatchami poszczególnych produktów. A INGLOT?? Pierwszą kolorówkę kupiłam mając naście lat (początki liceum), to był właśnie cień INGLOTa - miłość od pierwszego użycia. INGLOT posiada całą masę kosmetyków kolorowych, lepszych i gorszych, ale każdy znajdzie coś dla siebie - są miłośniczki lakierów do paznokci, są miłośniczki cieni, są miłośniczki w ogóle i na pewno są nie-miłośniczki ;), ale jednego nie da się zarzucić - w sklepie, na stoisku INGLOTa - kolorowy zawrót głowy :) bardziej obrazowo - jak alkoholik w sklepie monopolowym :)

Pozdrawiam :)

Each of you will notice, that in the first posts I write a lot about INGLOT... in INGLOT store i get color head rush...i behave like an alcoholic in liquor store ;) INGLOT was my first color cosmetic and and it's for now ... despite the increase in prices ;)

1 komentarze:

  1. Witam na blogspocie! :)

    I dziękuję za wskazówkę kiedyś jak byłam widziałam stoisko Inglota tam ale nie wiedziałam, że to outlet xP i nawet dwie paletki tam kupiłam xP

    OdpowiedzUsuń